Logo

1000 medlemmer - Kåring av månedens forummedlem.

Skriv et svar
03.01.2005 21.24.27 #1 av 6
Postet av: Rune
Vi passerte i dag 1000 brukere. Forumet har hatt sterk vekst i hele år og selve forumet har nå ca 2000 besøkende hver dag og er i sterk vekst. Jeg vil takke alle medlemmene for året som har gått og håper vi fremover fortsatt kan tilby et godt forum hvor dere får den hjelpen dere trenger.

For å prøve å takke noen av dere som er kjempeaktive på forumet vil vi begynne å kåre månedes poster. Månedens poster vil motta en DVD-film. Månedens poster vil bli vurdert av etter følgende kriterier:
- Antall postinger.
- Gode svar
- Gode spørsmål
- Presentasjon av hjemmekino
- Hjelpsomhet på forumet

Det vil bli en helhetlig vurdering. Vi håper at vi på denne måten kan gi noe tilbake til alle de aktive på forumet. Det vil også kun være mulig å bli månedens poster en gang i løpet av året. Vi vil kåre årets poster på slutten av året med en større premie. Månedens poster vil bli kåret i slutten av hver måned.

Vedlagt er en oversikt over beøksutviklingen på selve forumet fra februar til nå. (januar har nettop begynt og derfor lavt besøk) statistikk.jpg statistikk.jpg ( 34,833984375 KB) Vist 1652 ganger
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.01.2005 23.33.23 #2 av 6
Postet av: Rune
Utvikling for januar. God oppgang i besøk nå også. 172 nye medlemmer i januar noe som er ny rekord på en mnd. statistikk2.jpg statistikk2.jpg ( 29,5322265625 KB) Vist 1581 ganger
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.02.2005 11.10.41 #3 av 6
Postet av: Alas
Gratulerer, det viser jo bare at dette er et bra forum som flere har sansen for.

Bare et lite tips, (som om du ikke har tenkt på det :oops: ) når man får så mange brukere så er vel servere og den slags dimensjonert for det, slik at vi ikke får et tregere forum, det er veldig kjedelig. Har opplevd andre forum der det ikke var det, var ikke noe problem, men det tok noen dager å ordne, og det var litt tunge dager det :wink:

Ellers synes jeg at dette er et artig forum å holde seg på. Er vel mer en stereo-mann, men gir ikke fra meg muligheten til å se en god film i ny og ne, med skikkelig lyd.

Så vel blåst!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.02.2005 17.29.43 #4 av 6
Postet av: Bombadil
Er det slik at oss brukere skal selv stemme på den som vi mener er månedens forumbruker??

Eller legger du ut en liste med de kandidatene som er på topp??
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.02.2005 17.44.09 #5 av 6
Postet av: Bombadil
jeg så nå at du hadde valgt en vinner.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.03.2005 15.13.23 #6 av 6
Postet av: Rune
109 nye medlemmer i februar. Økning i besøket. statistikk3.jpg statistikk3.jpg ( 33,59765625 KB) Vist 1468 ganger
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar