Logo

3D Prosjektør

Skriv et svar
23.01.2012 07.52.16 #1 av 4
Postet av: espenalb
Heisann.

Min BenQ har tatt kvelden (halve bildet mangler). 4 år gammel så kanskje forventet - ihvertfall må jeg ha ny.
Vurderer å fleske til med en 3D prosjektør - noen som har meninger/anbefalinger på det feltet?

Jeg synes EPSON EH-TW6000W ser veldig aktuell ut, men finner lite omtale av denne på nett. Noen som vet hvordan denne matcher andre prosjektører?
Hva med WirelessHD - besnærende å slippe kabler, men er det robust nok??
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.01.2012 08.20.34 #2 av 4
Postet av: Jorn.Finnerud
Hei Espen. Jeg vil tro at denne Epsonprojektoren vil være et meget godt valg spesielt i forhold til prisen. Det er også vanskelig å trå feil siden man som oftest kjøper projektor online i disse dager, og da har man som kjent returrett om man ikke er fornøyd. Regner med du allerede har trekt en HDMI-kabel siden du har projektor fra før, da ville jeg brukt denne før jeg hadde tenkt på trådløs HDMI. Kabel er alltid bedre en trådløst.
Vennlig hilsen Jørn, redaktør i magasinet Watt
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.01.2012 12.24.00 #3 av 4
Postet av: Torja
Hvis du har et mulighet for et dedikert kino rom ville jeg heller satset på Epson 9000 enn 6000 som er mer en hverdags rom PJ. For de som skal bruke den i en stue og flytte på den når den ikke er i bruk. Eller finner du denne til en hyggelig pris... http://www.avshop.no/PartDetail.aspx?q=p:10513229
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.02.2012 20.36.46 #4 av 4
Postet av: DanielHel
Da har denna karen bestilt seg en "Epson EH-TW6000" med et "Elite Screens 100" Ramme lerret" som min første prosjektor.
Det gledes hemningsløst!!! :D
Har lest å sjekka en del og håper denne er den rette. Har troa på at dette er en bra sak. :smile:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar