Logo

Alle me LB1R, attention

Skriv et svar
19.09.2006 16.22.33 #1 av 3
Postet av: gautev
Kan jeg få litt feedback fra dere som sitter på en LG LB1R 32"(Ikke bokstavelig talt:p)? Har dere problemer med støy? Bildekvalitet på analoge signaler? Alt. Please gi info. Er på nippet til å kjøpe en!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.09.2006 21.20.05 #2 av 3
Postet av: arisaet
Hei. Jeg har nettopp fått min LB1R og er fornøyd. Likevel har jeg noen kommentarer og spørsmål.

Jeg har kun analoge signaler, men er fornøyd med billedkvaliteten. Det som imidlertid er irriterende er at (bortsett fra NRK1) bilde hakker / hopper ca en gang i sekundet. Spesielt hvis det er stillbilder er dette lett synlig. Lurer på om det kan ha med mine analoge signaler å gjøre, eller om det kan være noe galt med tv-apparatet?? Noen som vet noe om det??

Setter pris på svar...
20.09.2006 23.14.18 #3 av 3
Postet av: joneh
Har vært borti det der, men ikke fått nå gode svar.. hadde samme problemet med en pioneer dvd opptaker. Alle LG modellene sliter med det, men tror problemet er lokalt og at det kun er i trondheim og tromsø de sliter med det. Hva det kommer av har jeg ikke fått noe godt svar på, jeg hadde min opptaker inne til service 2 ganger og det ble ikke funnet noen feil på den. Så pioneer mente at feilen måtte ligge hos min kabellevrandør, mens de igjen sa at feilen måtte ligge på produktet. Uansett så slipper man dette problemet hvis du kjøper en digital dekoder til kabel tv, noe alle som eier en flat tv burde ha..
Skriv et svar