Logo

Bestille fra Sverige? Fyndbörsen e.l.

Skriv et svar
10.10.2005 21.46.46 #1 av 3
Postet av: Laisn
Noen som kan gangen i å bestille fra Sverige.
Har tenkt å bruke nærmere 50k, og da blir det mye å spare....
Hvordan blir det med moms og lignende?
Hadde vært artig å kjøre over å hente det selv, men trur ikke jeg tar sjansen. (Kjedelig å bli stoppet med en 42" og komplett surround anlegg :lol: :roll: )
Hadde vært greit med litt input, får endel rabatt, men kan ikke sammenliknes med svenske priser.
På forhånd takk..
HalLaisn
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.10.2005 05.03.00 #2 av 3
Postet av: Knut
"Laisn" skrev:Noen som kan gangen i å bestille fra Sverige.
Har tenkt å bruke nærmere 50k, og da blir det mye å spare....
Hvordan blir det med moms og lignende?
Hadde vært artig å kjøre over å hente det selv, men trur ikke jeg tar sjansen. (Kjedelig å bli stoppet med en 42" og komplett surround anlegg :lol: :roll: )
Hadde vært greit med litt input, får endel rabatt, men kan ikke sammenliknes med svenske priser.
På forhånd takk..


Bestill på Fyndbørsen, få tilsendt varene fratrukket svenske moms, betal regning på norsk moms som kommer automatisk fra DHL f.eks, få utlevert varene på døren. Be DHL sende faktura på epost, betalt i banken og fax inn kvittering på at du har betalt moms, så går det fortere før du får utstyret.
Evt. kan du hente selv i Sverige, men da må du ordne alt dette momsgreiene selv og gå på rødt når du skal hjem.
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.10.2005 06.49.50 #3 av 3
Postet av: arntos
Det koster deg ikke noe mer og å betale norsk moms på grensen. En kompis av meg kjøpte 42PA50, og det kostet han 40 kroner mer ved å betale norsk moms. Og det gikk kun timer fra kvittering på betalt norsk moms var sendt til fyndbørsen før pengene fra den svenske momsen var på konto.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar