Logo

BetterCables Silver Serpent - Mest for Pengene

Skriv et svar
11.11.2005 17.55.52 #1 av 1
Postet av: Flageborg
Hei.

Jeg leste følgende uttalelse:
"Trenger du en ny eller bedre kabel til subwooferen? Kjøp en Better Cable! Silver Serpent signalkabler fra Better Cables er i verdensklasse når det gjelder kvalitet/pris, og med prisene hos http://www.lsound.no er det ikke mange som kan matche disse. Better Cables får ikke strålende tester for ingenting. Dette er oppnådd ved høyere kvalitet og uslåelig ytelse."

Javel............tenkte jeg, så får jeg prøve et sett, 2 stk. 1 meter for å sjekke kvaliteten. MEN ikke uten en referansekabel som den kunne sammenlignes direkte med. Fant en referanse til ca. kr. 5000,- pr. meter, som den kunne sammenlignes med. :shock:

Kablene ble montert og satt til innspilling, og i løpet av noen dager var det klart for en "kabel-test". Førsteinntrykket var meget positivt.

Jeg har koblet ett sett på CD-spiller analogt til receiver, og det er dette som testes, da kablene har fått glimrende omtale som lyd-formidler og ikke bare som ren SUB-kabel..........

BetterCables beviser at det virkelig er mulig å få en utrolig bra kvalitet til en fornuftig pris. Testpanelene konkluderer med at det er bare bittesmå, ubetydelige nyanser som skiller denne kabelen lydmessig fra referansen til ca.kr. 5000,- pr. meter !!! :D :D :D

Jeg har 2 stk. CD-spillere med i testen og begge er utstyrt med BetterCables på analog utgang.

Det er bare helt utrolig hvor stor lydmessig forskjell det er på CD-spillere, med samme type kabel.

Noen andre med samme erfaring her?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar