Logo

Bi-wire,er disse kablene bra?

Skriv et svar
28.11.2005 22.53.44 #1 av 4
Postet av: - MaRe -
Nå som nye høyttalere er i hus med bi-wire muligheter og min Yamaha RX-V1500 har mulighet til det må det jo testes. :lol:

Har sett litt på Supra sine kabler,har i dag Supra Classic 6.0 til front + senter og Supra Classic 2.5 til bakhøyttalere.
Tenkte jeg skulle prøve Supra Rondo 4x2.5 til fronten,noen som har disse og kan anbefale de? :wink: Eller skal jeg bare kjøpe til ett sett til med Supra Classic 6.0,dvs 12cm3 kabler til hver fronthøyttaler. :twisted:
Er det slik at Supra kabler gir lite bass og klarest mulig lyd eller vica-versa? :roll:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.11.2005 08.14.08 #2 av 4
Postet av: Flageborg
Det er ikke lett å velge her, men Supra har små bass-feller implementert i det følsomme elektron-sjiktet, slik at diskant-akselleratorene kan ytterligere forbedre nøytron-strømmen i selve lederen.......... :twisted:

Bi-Wiring er for de med for mye penger.
Bi-Amping er det eneste fornuftige som gir valuta for pengene.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.11.2005 10.40.19 #3 av 4
Postet av: pnerbye
Husk at det er de lengste strekkene med kabel som bør ha det største tverrsnittet.

Heller enn å bruke penger på dyr kabel, så bruk heller pengene på forsterkere og billig kabel. Bi-wiring har lite for seg med mindre du i utgangspunktet har for lite tverrsnitt på kabelen.
:-) Petter

Focal.JMLab Cobalt 816 S / CC800 S / 2 par Cobalt SR800 / 2 x SVS PB10-ISD
Yamaha RX-V2600 / Samsung DVD-HD935 / Hitachi PJ-TX200
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.11.2005 21.23.33 #4 av 4
Postet av: - MaRe -
Hehe,ok.Da dropper jeg bi-wiringen. ;)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar