Logo

Bra Elkjøp!

Skriv et svar
29.10.2004 23.06.41 #1 av 4
Postet av: mariusm
Elkjøp er regnet som en av "billig-butikkene" som selger mye crap.

Jeg kjøpte ett JVC th-a35 der for cirka ett å siden. da var jeg nesten helt blank på hjemmekino. Kan mye, mye mer nå!

Jeg var svært fornøyd med anlegget som kostet 4000 kroner. Meget bra i forhold til prisen. Jeg har også en xbox, og til den har jeg inntil nylig hatt analoglyd.

For en stund siden kjøpte jeg xbox advanced scart, og en optisk kabel. det kostet jo ganske mye, så jeg forventet en viss økning i både lyd og bildekvalitet.

Bildet ble synlig bedre, men jeg fikk ikke dolby digital-lyd. så jeg snakket med elkjøp ulsteinvik, og det sa de skulle ordne problemet.

To uker senere hadde jeg mitt splitter nye Yamaha Htib1000, som jeg kun betalte ett mellomlegg på 2500 kr på!

Det er va man kan kalle skikkelig kundeoppfølging! Gratulerer Elkjøp! dere har kanskje mange dårlige hjemmekinopakker, men viss du legger noen kroner i en skikkelig pakke, så blir det faktisk ganske bra, i hvert fall på film.
Mvh
Marius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.10.2004 23.27.33 #2 av 4
Postet av: nutts
El kjøp er greit å handle på, hvis man har greie på det man skal kjøpe.
El-kjøp folka er som regel støvsuger selgere.
Sinnsykt bra den regelen om 30 dager full retur...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.10.2004 09.49.29 #3 av 4
Postet av: mariusm
jeg er helt enig med deg. :D

selgerene har ikke så veldig mye peiling, men de vet i hvert fall hvordan de skal behandle en kunde. :wink:
Mvh
Marius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.11.2004 12.52.35 #4 av 4
Postet av: cysiam
Elkjøp er en bra måte å teste hardware på. Eller bruke som sparegris.
Levertilbake å kjøp litt dyrer hver gang. Så for du toppmodellen til slutt :twisted:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar