Logo

Dårlige signaler

Skriv et svar
07.09.2005 11.17.25 #1 av 4
Postet av: bloddoping
Jeg har koblet en xbox til min nad forsterker (den fungerer som dvd spiller og spillemaskin). Derfra har jeg koblet til en HP prosjektor 7112 tor jeg er modellen. Når jeg skal spille på xbox eller se dvd så blir signalene som prosjektoren ut ufattelig dårlige. Da tenker jeg på at hvit og sortfarge blir dårlig samt man ser at signalene er dårlige (som å se på gammelt tv. Pr i dag er prosjektor og forsterker koblet til med s-video kabel på 5 meter (standard kabel som fulgte med). Kan en overgang til dyre component kabler løse dette problemt tror dere ? Kan det svare seg å kjøpe dyrere kabler som går fra xbox og ps2 til forsterker.
For a minute there I lost myself.....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.09.2005 14.29.48 #2 av 4
Postet av: arntos
Kan du kjøre component fra XBOX/PS2 til receiver også component fra receiver til projektor vil det forbedre bildekvaliteten mye. Husk at du må ha en modifisert xbox for å kjøre component, PS2 funker orginalt. Vist ikke er også s-video bedre enn den gule composit kabelen som orginalt følger med xbox/PS2.

Har forøvrig en Monster xbox s-video kabel til salgs, om det er interresant.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.09.2005 10.19.21 #3 av 4
Postet av: bloddoping
Jupp jeg kan kjøre component fra både xbox (modifisert) og ps2. Har vel 6 eller 7 slike component utganger på forsterkeren. Skal kjøpe en component kabel mellom forsterker og prosjektor også. Blir ikke signalene bra da så finner jeg på noe annet smart.
For a minute there I lost myself.....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.09.2005 05.53.43 #4 av 4
Postet av: Bøgge Bakken
"arntos" skrev:Kan du kjøre component fra XBOX/PS2 til receiver også component fra receiver til projektor vil det forbedre bildekvaliteten mye. Husk at du må ha en modifisert xbox for å kjøre component, PS2 funker orginalt. Vist ikke er også s-video bedre enn den gule composit kabelen som orginalt følger med xbox/PS2.

Har forøvrig en Monster xbox s-video kabel til salgs, om det er interresant.


Du kan kjøre uten modifisert xbox, men da for du kun 480i. Har man en lavoppløst plasma eller projektor så funker dette bedre en composit og s-video.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar