Logo

DENON DVD-1920 DivX / XviD avspilling

Skriv et svar
18.04.2006 18.11.46 #1 av 4
Postet av: kWern
Hei! Lurer på om andre som har en DENON DVD-1920 har samme problem med avspilling av DivX- og XviD-materiale som meg, nemlig at bildet er forskjøvet noe mot høyre, og er trykket for mye sammen i høyden (selv ved pan and scan zoom)?

Mulig det er TVen og SCART-tilkoblingen, men kan det være dårlig støtte for Xvid-formatet? AC3-lyd (Dolby Digital 2.0/5.1) i DivX/Xvid er ikke støttet. Spilleren takler heller ikke høy oppløsning på såkalte High bitrate utgivelser (med betegnelsen HR). Noen firmware som kunne løst dette, muligens?

Eldre utgiveldser i DivX 3.11 med MP3-lyd fungerer smertefritt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.05.2006 09.15.38 #2 av 4
Postet av: metropol
Har noe andre problemer med Denon-1920 selv (forøvrig andre DVD spillere jeg også har prøvd). Når jeg setter inn en DVD-RW eller R plate i spilleren får jeg melding om Disk error, det skjer ikke når jeg setter samme plate i PCen eller en bærbar DVD spiller.

Er Denon litt kilen på signalene??
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.05.2006 09.30.56 #3 av 4
Postet av: kjelle
merker med min denon 2910 at den av og til krangler med svidde plater.spesiellt dvd-r plater med printet etikett...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.05.2006 10.07.38 #4 av 4
Postet av: Msport
Hvis det er pålimt etikett, så er alle spillere kresne på det. Har nesten aldri fått noen dvd spiller til å klare det.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar