Logo

Denon DVD-1920 vs NAD T524

Skriv et svar
13.05.2006 15.09.48 #1 av 2
Postet av: lien
Hei
Min kjære NAD T524 har blitt, som kidsa sier, fucka og må byttes inn. :cry:
Var på Hifi-klubben i dag og skulle bytte, men de var tom for denne. De sa at dersom jeg slang inn mellomlegget kunne jeg gå litt opp. Alternativet mitt, som jeg så det, var en Denon DVD-1920, med 900,- mellomlegg.

Nå har det seg slik at tven min ikke har hdmi-inngang og DVI er opptatt.

Er Denonen verdt 900 kroner mer enn NADen dersom vi ser bort fra HDMI-muligheten? Vil jeg få noe utbytte av å gå oppover. Disse 900 kronene sitter litt hardt for tiden da vi er begge studenter her og har et budsjett som ikke trenger for mange sprekker, men hvis det er en merkbar forskjell er det kanskje verdt det. :?

Det er en Hugoson HU3012 og en Denon AVR-1802 som skal kobles til. Kobler lyd via coax og bilde via komponent.
Hugoson HU3012, Denon AVR-1802, 2xWharfedale 306, NAD T-524, Pioneer CLD-950, SNES
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.06.2006 05.51.28 #2 av 2
Postet av: Audiophile-Arve
Ser du ditt umiddelbare behov for å sleppe ekstra utgifter, hadde det kanskje vore lurt å sjå om du fann noko brukt. Når det er sagt, er det ganske sannsynleg at di neste investering i bilde også gjev høve til bruk av HDMI. Eg har prøvd Denon 1920 via ein Z4 projektor, og må melde at det er stor skilnad på bildet når det vert sendt via HDMI. Spelaren elles er veldig grei i min samanheng, som gjerne vil at eit apparat skal spele SACD så vel som DVD-A og meir vanlege programkjelder. Han kan rett nok ikkje måle seg med ting som er vesentleg dyrare, men det er vel ikkje aktuelt?

Så det kjem an på tidsperspektivet du tek på denne investeringa. Å kjøpe ein heilt billeg DVD-spelar hos næraste billegkjede fungerer - ei stund (sjølv hadde eg ei stund ein sånn Myabi til 399 kr, og denne fungerte greitt nesten halvanna år. Ikkje storarta korkje på lyd eller bildesida, men "greitt nok". Så måtte han i containaren. Men eg svei av meir pengar då eg fyrste gong kjøpte VHS-spelar på 80-talet..)
Helsing Arve
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar