Logo

Det vanlige spørsmålet

Skriv et svar
21.07.2005 20.07.51 #1 av 5
Postet av: znabel
Etter et par runder med sniktitting på dette forumet har jeg konkludert med at jeg ikke har særlig peiling på TV-skjermer. Jeg ser at mange har lurt på det samme som meg, og jeg har pløyd igjennom en del tråder omkring temaet.

Problemet er at mange har forskjellige behov, og at det blir anbefalt forskjellige skjermer. Jeg blir litt forvirret, og dermed enda mer usikker på hva som passer meg.

Spørsmålet mitt er ganske enkelt: Hvilken skjerm vil passe meg og mitt bruk?

Budsjett: Rundt 30 000 (+)
Hva skal jeg bruke skjermen til: TV, X-box (PS2), PC, DVD
Hvor får jeg TV signalene fra: Parabol
Ønsket størrelse: 42

Håper noen er tolmodige nok til å svare enda en gang på et slikt spørsmål. I mellomtiden lover jeg å forsøke å skaffe meg mer informasjon og lærdom omkring flate skjermer.

thom
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.07.2005 20.23.57 #2 av 5
Postet av: 9kki
Har ikke hørt noen si noe negativt om panasonics pa50 /pv500 serie.

Jeg har fulgt med på forumet her de siste månedene og skal definitivt ha meg en av disse variantene så snart sommeren er over.

Panasonic er nok garantert det sikreste valget.
21.07.2005 20.51.54 #3 av 5
Postet av: xuax
med parabol evt rz42px12 eller rz42px3
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
21.07.2005 21.13.00 #4 av 5
Postet av: orso
Ta deg en tur innom noen forretninger og sjekk ulike modeller. Personlig synes jeg Panasonic har de beste skjermene. Skal du koble PC til, er Panasonic PV500 tingen. Stikker du innom BHM (Apple Senteret) ved Tårnplass kan du PV500 med HD materiale. De har også LG PY10, som er en annen god skjerm.
Det beste er jo og se selv. Bare sørg for at du får se mer enn bare en animasjons film. Den vil se bra på alt.
22.07.2005 06.40.17 #5 av 5
Postet av: RonnyB
Jeg sitter selv med parabol, DVD og PS2 hjemme og bruker LG PY10 skjermen...

Strålende fornøyd!

Panasonic har jeg ikke sett i bruk så de skal jeg ikke uttale meg om... Men kan ikke skjønne annet enn at de også stiller i høy klasse...

Som en annen sa: gå i butikken å se selv, ta gjerne med en egen plate du kjenner kvaliteten på.
Skriv et svar