Logo

Digitalt parabolsignal - for svakt?

Skriv et svar
05.09.2005 11.42.42 #1 av 3
Postet av: Audiophile-Arve
Har ei tid hatt eigen parbol, som fungerte upåklageleg heilt til eg vart pålagd å gå over frå analog til digital av Canal Digital, som eg leiger tuner frå.
Når det er tjukke regnskyer og dårleg ver, dett signalet ut, og eg får den berømte raude flekken nede i hjørnet.
Det er også mykje vanskelegare å få antenna tilbake i rett posisjon enn tidlegare (ikkje så ofte aktuelt, men antenna har vore ute av posisjon to gonger sidan eg skifta tuner)

Kva kan eg gjere?
Helsing Arve
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.09.2005 13.25.40 #2 av 3
Postet av: Bøgge Bakken
Canal Digital er litt mere sære på signalet en f.eks. Viasat. Jeg har parabol fra Canal Digital og denne detter ofte ut i dårlig vær. En løsning på dette er å kjøpe en parabolparaply slik at du slipper vann på huene.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.09.2005 13.56.50 #3 av 3
Postet av: boly
Har hatt digital parabol i flere år, har aldrig hatt problemer med signalet, men jeg har nevnte paraply over hodet, også har jeg laga meg en fiks ting så disken garantert ikke rører seg med mindre huset flytter seg.

Bor et hull i disken ( kanten ) på den side som er nærmest huset. Kjøp deg en strekkfisk i rustfritt på biltema og fest denne i parabolen og i husveggen. Hvis du har denne kan du også finjustere sideveis.

Signalet bør også ligge over 75% når den er ordentelig innstilt. Digitalsignalet er mye smalere, så det må mer fintuning til enn på analog.

Hør med en forhandler om du får låne en signalsøker, da skulle dette gå som smurt. :wink:
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar