Logo

EISA PRISEN

Skriv et svar
18.08.2006 15.34.10 #1 av 6
Postet av: ziik
Ser at LG 42PC1RR fikk eisa prisen på plasma! Trodde det var pv60 som fikk terning kast 6 til stadig jeg, har ikke hørt noe on lg`n.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.08.2006 15.53.01 #2 av 6
Postet av: boly
Har vell litt med hva du får for kronene dine. Pana gir utrolig mye for pengene.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
18.08.2006 22.29.05 #3 av 6
Postet av: letterman
"boly" skrev:Har vell litt med hva du får for kronene dine. Pana gir utrolig mye for pengene.

LG'en er vel ikke særlig billigere da. Hvert fall ikke 42PC1R som har akkurat samme bildekvalitet, men mangler den integrerte opptakeren. Uansett synes jeg LG'en knuser Pana'en på design. Og ja, jeg synes faktisk det er ganske viktig når man skal ha den i en stue. Blir på en måte også et møbel da.
18.08.2006 22.47.57 #4 av 6
Postet av: lenny25
Synes PV600 ser bedre ut enn LGen, og nå er ikke prisforskjellen stor lenger. Panasonicene har helt klart det beste bildet av alle plasmaene jeg har sett, LG inkludert.
18.08.2006 23.14.32 #5 av 6
Postet av: Torja
Eisa er vel en sammenslutning med 52 ledende spesial magasiner for lyd og bilde fra 19 Europeiske land.

Kan tenkes at design teller mest for enkelte land og magasiner :wink:
Har en viss mistanke om dette.

Syns det var noen merkelige avgjørelser. F.eks at Infokus IN76 ble beste PJ? Skulle tro Mitsubishi og projektordesign ville vært bedre, men men. Smaken er vel som baken, også i de forskjellige land.

Vi i norden har vel bildekvaliteten som en rettesnor, i Italia f.eks er vel design og utseende kansje mye viktigere. Uten at jeg kan hevde dette som sikkert. :roll:
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
15.09.2006 09.30.50 #6 av 6
Postet av: Whitestar
Ser man på spesifikasjonene, er 42PC3R helt dønn lik 42PC1RR, bortsett fra noen innganger og den integrerte opptakeren.
Sånn sett kan man spare noen kroner på å gå for 42PC3R, kan det virke som. Den koster bare 14 990 på Digital Concept nå.
Skriv et svar