Logo

Elkjøp MegaStore Lørenskog

Skriv et svar
03.05.2008 11.32.40 #1 av 11
Postet av: Johnny Denon
Tips: kanontilbud på Pioneer 4280 til 14.995,- på mandag morra kl 07.00!
- Assumption is the mother of all FUCK UPS!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.05.2008 16.03.25 #2 av 11
Det er også mange andre gode tilbud som blant annet Samsung BDP-1400 til 1500Kr, PS3 inkludert filmen spiderman 3 og spillet Drakès fortune til 3000Kr! Her er det mye snadder folkens!
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.05.2008 17.22.55 #3 av 11
Postet av: Rune
Absolutt. Ipod Nano til 499 var vel kanskje et av de bedre tilbudene. Bare synd at man må jobbe. Mye vil nok forsvinne i løpet av den første timen. (har selv jobbet i butikk under slike store åpninger og det bruker å være kaos)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.05.2008 17.29.18 #4 av 11
Postet av: Torja
Kansje like greit å slippe, he, he.. :mrgreen:
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.05.2008 05.53.13 #5 av 11
Postet av: petre2006
"Rune" skrev:Absolutt. Ipod Nano til 499 var vel kanskje et av de bedre tilbudene. Bare synd at man må jobbe. Mye vil nok forsvinne i løpet av den første timen. (har selv jobbet i butikk under slike store åpninger og det bruker å være kaos)


Hmm, alltid lurt på en ting; Selger de varene med tap på slike dager, eller har de vanligvis så vanvvittig fortjeneste at dette er en '0' dag?

Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.05.2008 11.49.27 #6 av 11
Postet av: Torja
He, he.. som skrevet tidligere, like greit å ikke ha vært der i dag :wink:
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 406848.ece
Sitat:
"Inne sloss kundene, mens utenfor sto bilister i milevis av køer. Åpning av ny Elkjøp-butikk på Lørenskog skapte kaos i morgentimene i dag.
"
Sitat slutt.. :mrgreen:
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.05.2008 18.24.06 #7 av 11
Da vi åpnet, stod det 2.500 personer i kø


Enig med Torja, men hadde vært artig å sett på :wink:

Noen her som fikk med seg noe i kaoset?
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.05.2008 20.10.49 #8 av 11
Postet av: MindWaste
Hørte på P4 at politiet hadde begynt å taue vekk feilparkerte biler også :mrgreen:
-Anders-

Min Kino
Parasound JC-1 / Usher BE8871 / 2 x DIY 12" SVS Sonosub / Logitech Transporter / Sony PS3 / LG 60pk950
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.05.2008 20.27.16 #9 av 11
Postet av: xuax
Prøvde å ta en tur innom før jeg skulle tilbake til kr.sand i dag. Var der rundt 06, ble guidet inn på parkeringsplass av vakter som bare sendte oss i en ring før vi var tilbake uten et sted å parkere. Da jeg endelig fant et sted å parkere var klokka mye og kom meg ikke inn i køen før 0645. Det var håpløst, før køen beveget seg nesten ikke mellom 07 08. 0840 ga jeg opp, da hadde jeg sansynligvis 1time igjen i kø for å komme inn. Heldigvis hadde jeg sluppet av fruen før jeg måtte på parkeringsjakt, så vi fikk noe av det vi skulle ha.

Mtp beliggenhet savnet jeg noe organisering i forhold til parkering, ellers var det sikkert bra innvendig...hvis man slapp inn :shock:
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.05.2008 20.28.34 #10 av 11
Postet av: xuax
"Tommy(Actionchicken)" skrev:
Da vi åpnet, stod det 2.500 personer i kø


Enig med Torja, men hadde vært artig å sett på :wink:

Noen her som fikk med seg noe i kaoset?


Køen gikk 3 ganger opp og ned inngangen, før den endte rundt bygget og langs hele langsiden. Klokka 7 var den nesten fylt opp på hele tilbakeveien
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.05.2008 21.43.26 #11 av 11
Postet av: Rune
"petre2006" skrev:
"Rune" skrev:Absolutt. Ipod Nano til 499 var vel kanskje et av de bedre tilbudene. Bare synd at man må jobbe. Mye vil nok forsvinne i løpet av den første timen. (har selv jobbet i butikk under slike store åpninger og det bruker å være kaos)


Hmm, alltid lurt på en ting; Selger de varene med tap på slike dager, eller har de vanligvis så vanvvittig fortjeneste at dette er en '0' dag?

Petter

Har akkurat vært der nå og selv klokka 22.30 var det lang kø utenfor å komme inn. (Skulle tro det var rockekonsert)

Kvalifisert gjetting: De omsetter nok for 50-70 mill på en dag som dette. (jeg tipper dette er ny dagsrekord for Elkjøp)(så iallfall at lysene var på på kontorene til hovedkontoret så de satt vel spent å fulgte med) Fortjenesemessig ender de nok opp i null. Tilbudsvarene taper de nok en god del på (blant annet kasserollene(!) jeg kjøpte ), men de omsetter nok veldig mye annet som de tjener noe på. Markedsføringsmessig og omtalemessig tjener de nok stort på denne dagen. Veeeldig mange har fått med seg at de har åpnet ny butikk i dag.

Flott butikkk forresten og de hadde en stor film/spill avdeling. Jeg så ikke en eneste Blu-Ray film blant de 3-4 fullstappede filmreolene. Mulig jeg var blind, men det er ikke veien å gå for å få folk over til HD.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar