Logo

Elprice - Panasonic 42PA50

Skriv et svar
10.05.2005 15.52.53 #1 av 4
Postet av: abedatt
Jeg har i en tid sett på ny tv og vurderer Panasonic plasma.
Jeg har i mange år nærmest vært gift med Elkjøp og foretatt alle mine kjøp her. Grunnen er 30 dagers returrett og ikke minst lave priser.
Jeg har fulgt med litt på forumet og registert noe som heter Elprice.no. Aldri hørt om dem, og gikk inn på deres nettbutikk. Til min store overraskelse finner jeg der Panasonic 42PA50 som er en ny modell fra Panasonic til kr. 21.995.- + levering til Bodø kr. 300.-
Og ved telefon til Elkjøp i dag sier de at 42PA50 koster kr. 29.995 hos dem, mens den nye Panasonic 42PV500 skal koste 34.995.-
Min oppfatning av Elkjøp som billig er derfor i ferd med å endre seg.
Noen som har noen erfaringer med Elprice og postordre?
Og er det noen som har testet eller kjøpt Panasonic 42PA50?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.05.2005 16.05.17 #2 av 4
Postet av: arntos
Her kan du lese mye om PA50
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.05.2005 19.02.30 #3 av 4
Postet av: Rune
Prisene er iallfall meget gode på Elprice. Tipper du bare fikk oppgitt veil på elkjøp da de sikkert ikke har fått den inn enda. Jeg fikk forespeilet rundt 20k for 37PA50 på Elkjøp.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.05.2005 20.25.58 #4 av 4
Postet av: Cyborg
det fine med El-kjøp er jo prisgarantien de har da.. Jeg har lenge brukt dem som fast butikk, saken er jo bare den at hvis du finner et identisk tv billigere hos en annen konkurrerende kjede i nærområdet er det bare å nevne det for El-kjøp, så tilbyr de deg samme produktet billigere enn konkurrenten. Slik er det i hvert fall her (Bergen), og sånn skal det vel være overalt.

Vær oppmerksom på at de fysiske butikkene ikke konkurrerer prismessig med internettsidene til f.eks. Elprice.no - men El-kjøp har jo også sin egen internettsjappe. Jeg var nylig i en Elprice-butikk og fikk tilbud på 42PA50 med veggfeste til 22.000. Stakk deretter innom El-kjøp rett over gaten, og fikk der tilbud om samme tv'n til 21.500 med veggfeste. Selgeren var veldig bevisst og oppmerksom på at de konkurrerer med Elprice, og spurte uoppfordret om hvilken pris Elprice hadde...

Det er vel bra med konkurranse?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar