Logo

Endel store bilder fra Hifi-Mässan i Stockholm Februar 2008!

Skriv et svar
16.02.2008 00.25.41 #1 av 4
Postet av: AndreWerdenskrieg
Er litt usikker på hvor denne tråden passer inn. Flytt den gjerne hvis det er andre steder man poster slikt.

Legger ut noen bilder fra mässen for de av dere som skulle finne det interessant.
Enjoy!

Først et bilde av et bilde.
En absorbent fra AKUART - Lydabsorberende kunst


Rommet til forsterkeren The Lars:


XTZs nye subwoofer 99W10.17 P som er en passiv subwoofer med 10" SEAS-element. Man får kjøpt en ekstern subwooferforsterkermodul til disse. På toppen sitter høyttaleren 99.26:


Husker desverre ikke hva disse voldsomme høyttalerne heter (TAD?), men det meste av elektronikken er fra Audionet. Vanskelig å få med den imponerende størrelsen på disse monstrene når man tar bilder:


2 meter höye KEF-høyttalere til 1.2 millioner svenske kroner:


Gigantiske KEF. Man får en indikasjon på störrelsen når man ser höyttalerne i forhold til mannen som står på siden av dem til höyre:


Klipsch til 150.000:


Nydelige Klipsch:






Bred forsterker:


Beklager fraværet av konstruktive kommentarer, vet det blir litt kjedelig med bare bilder.:oops:

Nice Rack:


Store høyttalere som imponerte kun med størrelsen:


Fra samme rommet. Noen hadde stilt opp et par trestokker som lagte lyd ... Minst WAF på mässan?


Her er det bare å begynne å pante flasker hvis en slik skulle friste:
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.02.2008 08.20.57 #2 av 4
Postet av: Rune
Mye lekkert utstyr. Synd det ikke er ordentlige hifimesser i Oslo lengre.

Tror ikke jeg skal handle inn CD spiller til 130k med det første. :shock:
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.02.2008 21.42.16 #3 av 4
Postet av: orso
Hvordan låt det med Oberon, DEQX og Ancient Audio?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.02.2008 23.11.12 #4 av 4
Postet av: AndreWerdenskrieg
"bomholt" skrev:Hvordan låt det med Oberon, DEQX og Ancient Audio?

Jeg hadde ikke allverdens tid, så jeg vekslet bare noen ord med AjSelj som sto på utsiden av rommene. Fikk også en interessant samtale med Snickers-is, men det var i den andre bygningen.
Jeg hörte ikke så nöye på så mange anlegg. Det jeg hörte mest på var Kef Muon som jeg syntes låt meget bra. The Lars låt bra men manglet totalt bunn, noe som jeg syntes gikk igjen i flere oppsett.
Jeg var der mest for å se på alt det spennende utstyret.
Det som imponerte mest på hele mässan var konserten med Knut Reiersrud. Helt fantastisk. Jeg kjöpte to skiver av han sporenstreks.
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar