Zonnibel
Aktiv
E-post
Sambo har nettopp kjøpt denne flatskjermen - Hyundai HPTD-4201S (uten å undersøke veldig nøye andre plasmatv´er før kjøp..). Jeg kan ikke finne info om akkurat denne tv´en noe sted her inne (og ikke i tester e.l andre steder på nettet), og hadde satt stor pris på litt feedback!
Den er nå montert og kobla til, og (med forbehold om at det kan la seg gjøre å stille inn ting bedre, kjøpe andre kabler o.l) bildet er helt forferdelig dårlig. Utrolig mye støy og "skurring" i bildet. Bildet fra xbox/DVD er bra.
Dette er selvfølgelig ikke av de dyreste plasmaskjermene (og oppløsning på 852*480), men kan det være meninga at tv-bildet skal være så utrolig mye dårligere enn den "gode, gamle" tv´en?
Er dette kanskje et katta i sekken-kjøp, der det beste ville være å angre/ sende den tilbake dit den kom fra...?
Den er forresten kjøpt fra Tyskland, og rettighetene våre kan kanskje være noe usikre..
Takk for tilbakemeldinger og innspill
arntos
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Nettside
Hei!
Ikke for å gjøre vondt verre men har tilgode å se en god plasma fra hyundai. Har vært borti en modell som heter 4200 mener jeg det var og det kan jo fort være samme skjermen. Er den bra på XBOX og dvd vil det nok hjelpe mye med en digital dekoder på TV signaler.
Hva betalte dere for skjermen da?
Zonnibel
Aktiv
E-post
Betalte ca. 15 000 inkl. veggstativ (dette koster vel kanskje rundt 1700).
arntos
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Nettside
Sorry men det var langt fra en god deal. Mtp at man får PA50 og PX3 til 17 som helt sikkert er mye bedre TVèr.
Denne hyundaien koster 11 NOK fra sverige.
Zonnibel
Aktiv
E-post
Nå er det all grunn til å moderere det første jeg skreiv. Lettelsen er enorm etter innkjøp av ny antennekabel!
Så lite var det altså som skulle til (til opplysning kanskje også for andre).
Det er mulig denne dealen ikke var spesielt god (sånn går det fort når noen vil være snill og overraske frua..), men nå er bildet så godt som perfekt - iallfall for mine øyne!
Takk for innspill uansett