Logo

Erfaringer med Philips 32PF9986 ?

Skriv et svar
12.08.2005 16.24.05 #1 av 10
Postet av: Dread
Jeg har fått et tilbud gjennom jobben min der jeg kan kjøpe denne TV`n for ca 11000. Dette er jo nesten 1\3 av butikkpris så jeg vurderer sterkt å slå til på den.

Noen som har erfaringer med denne TV`n, jeg har ikke klart å finne noen gode tester av aparatet.

Spesifikasjoner på TV kan forøvrig sees her http://www.hjemmekino.no/database/tvinf ... talognr=12

Om ikke annet så kunne jeg vel bare kjøpe TV for så å selge den igjen, noen som vet hva jeg kan få for en slik TV?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.08.2005 16.41.34 #2 av 10
Postet av: Torja
"Dread" skrev:

Om ikke annet så kunne jeg vel bare kjøpe TV for så å selge den igjen, noen som vet hva jeg kan få for en slik TV?

Åjasså... så hvor mye har du tenkt å ta for den? Er den ny?

8)
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
12.08.2005 16.53.15 #3 av 10
Jada, den er helt ny. De er nå på hovedlageret vårt i Danmark, får det levert til uka :)

Hvis jeg velger å selge kommer jeg ikke til å åpne pakka den kommer i, den vil isåfall selges i orginalforpakning. Prisen aner jeg ikke, var derfor jeg spurte hva jeg kan få for den :wink:
12.08.2005 17.07.35 #4 av 10
Elprice.no er de billigste jeg kan se så langt med en pris på:
27990,-
..inkludert frakt. Så selger du den litt under det så vil avansen din bli pen. "heldig grisen" :twisted:
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
12.08.2005 17.12.51 #5 av 10
Hvis jeg bestemmer meg for å selge å du ønsker å kjøpe kunne jeg sikkert vært litt snill med prisen hvis du kan hente. Ser du bor i Oslo, jeg bor på Thorsov. Grunnen til at jeg ikke er sikker på at jeg vil ha den er at leiligheten min er på 20m2 og jeg har allerede projektor til film osv. Er rett og slett ikke sikker på at jeg har plass :oops:

Transport av TV gjennom posten er jo også noe jeg ser på som vanskelig, en LCD skjerm kan vel ikke ligge vannrett tror jeg.
12.08.2005 18.17.30 #6 av 10
Fristende, men jeg har allerede en plasma skjerm 37" og er fornøyd med den for øyeblikket. Men hvis ikke så tror jeg at jeg kunne ha slått til. Synd jeg ikke hadde dette tilbudet for et par mnd. siden. Ser ut som en bra skjerm etter spek med pixel puss teknologi osv.. :P

:wink: Lykke til med salget, får sikkert en god pris for den der.
12.08.2005 19.59.24 #7 av 10
Postet av: Rune
32PF9986 er en TV med en fantastisk skaprhet. Sist gang EISA kåret beste LCD TV var det denne som vant og jeg tror aldri jeg har sett en TV som imponerer folk mer en den.

Den sliter med noe dårlig sortnivå og litt flatt bilde, men hvis du hang den opp i en TV butikk å ba folk velge den med best bilde vil jeg tro flestparten ville velge den.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
12.08.2005 21.56.11 #8 av 10
Postet av: Ookami
En av gutta på jobb har denne og den leverer et helt sykt skarpt bilde, faktisk ble noen av nattscenene i LOTR ROTK SE så kvass at det ble studio aktig :o
12.08.2005 23.28.32 #9 av 10
"Ookami" skrev:En av gutta på jobb har denne og den leverer et helt sykt skarpt bilde, faktisk ble noen av nattscenene i LOTR ROTK SE så kvass at det ble studio aktig :o

Hmm, så det du sier er at dette muligens kan bli en liten oppgradering fraden 14" JVC TV`n jeg nå sitter med? :D
13.08.2005 00.36.28 #10 av 10
Postet av: boly
Klin till, har 37" av samme skjerm, har til gode og se samme kvalitet på bilde på andre skjermer.

Så hdtv på nye panasonic, og ble ikke skremt, selv om bilde var strøkent.... :D
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Skriv et svar