Logo

Fantastiske Xbox360, glem DVD spilleren -eller??

Skriv et svar
19.11.2005 20.25.33 #1 av 4
Postet av: metropol
Hvis XBOX360 er såpass fantastisk som den utgir seg for, i tillegg til at den har HDMI. Da trenger jeg vel strengt tatt ikke å kjøpe meg DVD spiller eller DVD recorder. Jeg klarer meg lenge med en XBOX 360. Får fullverdig HD overføring til LCD.

Eller har jeg mistet et poeng eller to her??
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.11.2005 20.28.00 #2 av 4
Postet av: kjelle
sist jeg sjekka hadde ikke 360 hdmi..men komponent...hdmi ryktes å komme senere en gang.time will show
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.11.2005 11.29.08 #3 av 4
Postet av: orso
"metropol" skrev:Hvis XBOX360 er såpass fantastisk som den utgir seg for, i tillegg til at den har HDMI. Da trenger jeg vel strengt tatt ikke å kjøpe meg DVD spiller eller DVD recorder. Jeg klarer meg lenge med en XBOX 360. Får fullverdig HD overføring til LCD.

Eller har jeg mistet et poeng eller to her??


Hvis du venter på den som har HDMi, så strengt ja. Spørs jo hvor kresen du er selvfølgelig. Dette er først og fremst en spillkonsoll, og de kan vanligvis ikke måle seg med en god DVD spiller når det gjelder kvalitet.
Playstation 2 f.eks gir et dårlig bilde på dvder, men mange synes det er bra nok.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.11.2005 18.08.14 #4 av 4
Postet av: Bianchi-Vassleitet
Xbox 360 kommer ikke ut med HD klar dvd-spiller. Den vil klare å spille 720p og 1080i når det gjelder spill, men dvd-spilleren skal vist være helt standard. HDDVD vil kanskje komme senere på 360, sier Bill Gates, men dette er vist ganske usikkert . Vent heller på ps3 viss du skal ha den til å spille hd formatet...

slik blir xbox 360:

http://forbruker.no/digital/nyheter/article1147262.ece
Gøran
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar