Logo

FilmGeirs hjemmekino

Skriv et svar
07.05.2009 10.03.08 #1 av 3
Postet av: filmgeir
http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=184



75" lerret

Elektronikk
Nintendo Wii
Harman/Kardon AVR 255
Nad T514
Optoma HD65
Sony Playstation 3

Høyttalere
Pure Acoustics DREAM76F (2 stk ) Høytalere

Rommet er ferdig bygget. Nå er det sparing til bedre utstyr, foreløpig brukes det som er i huset.

Premieredagen bestod av:
Harry Potter og de Vises Stein.
The Wrestler
Dum and Dumber Uncut
(små scener fra Star Wars A New Hope, Ringenes Herre Atter en Konge)

Skal lages hyller på sidene for dvd og spill. Innkjøp av blueray når jeg får meg surroundreciver :D :D :D

15.05.2009 Akkurat kjøpt Harman/Kardon AVR 255, så nå kjøres det blue-ray. Filmer: Signs & Meet the Robinson.
Nå spares det til noen kjekke høytalere og henge på veggen (5.1). Samt innkjøp for go stoler av typen recliner.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.05.2009 10.43.06 #2 av 3
Postet av: Torja
Fint rom. Stort potensiale. Er det noen spesiell grund til at du har valgt et nedtrekkslerret i stedet for et rammespent?
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.05.2009 10.55.57 #3 av 3
Postet av: filmgeir
Jeg valgte nedtrekk siden jeg har vindu bak lerretet.
Fikk lerrete med gratis ved innkjøp av prosjektoren(kampanje) hos HiFi-Klubben. Bonus at det stenger for sola i vinduet, det fant jeg ut når jeg festet lerretet. Jeg som hadde allerede vært på IKEA i langkø for og kjøpe rullegardin. :shock:

Siden rommet er så lite (ca 3,5x2,5m) og jeg har planer om at det skal være plass til 4 personer, så er det godt og få luftet rommet skikkeligt innimellom. Hadde spillekveld på ps3 og wii'n vi var 3 stk og det ble fort innestengt og varmt etter 6-7timer.
Har ventil og varmekabler som gjør sitt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar