Logo

For siste gang...

Skriv et svar
02.01.2008 12.37.57 #1 av 4
Postet av: petre2006
Ja, for siste og avgjørende gang vil jeg spørre om noen har testet ut:

1. Kort som kan settes i PC, som vil sammen med CAM og lovlig betalingskort (CD og/eller VIA) kort kunne ta inn, dekryptere og vise bilder/lyd.
2. Samme som ovenfor, men også for HD kanaler.
3. Er det forskjell/muligheter for DVB-T, DVD-S (satelitt) og DVB-C (kabel) som det kanskje lar seg gjøre til slutt?

Sett litt på Happauge, TerraTec og FloppyDTV og blitt omtrent litt klokere, men det er så mye forkortninger og tekniske utrykk SAMT referanser til Sverige og England, to land som ikke innbefatter den hysterisk strenge parringen av tuner og kort vi har i Norge.

Noen som vet noen ting som helst om dette? Vert veldig fint med noen få bokstaver fra noen. Jeg holder som sagt på med å bygge den ultimate HTPC og vil så sårt få banket inn den siste biten.

Tusen takk,

Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.01.2008 16.03.04 #2 av 4
Postet av: maxx
Du kan jo bruke dette, men det er vel ikke lovlig
både viasat og canal digital sier jo at du MÅ bruke godkjente reciver

Technisat SkyStar HD
BLUE IS BETTER
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.01.2008 16.43.18 #3 av 4
Postet av: petre2006
Takk for tips.

Jeg ser det er omtrent det samme som Happauge, Terratec og andre med samme løsninger. Problemet for min del er ikke om det er lovlig, den friheten tar jeg meg i.o.m at jeg spyr ut penger både til Canal Digital og ViaSat i form av de største pakkene hos de begge. Om de skulle bli arge, får de bare blir det :-) Problemet som jeg lurer på er om dette faktisk fungerer eller om det er en parring av kort/tuner som vil hindre meg fra suksess.

Det ender vel opp i at jeg kjøper inn og ser om det går eller ei. Litt synd om det ikke gjør det, da er det 2 store lapper rett ut av vinduet.

Igjen, takk for tips.

Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.01.2008 17.30.44 #4 av 4
Postet av: maxx
Du har pm :)
BLUE IS BETTER
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar