Logo

Forbrukerrettigheter ved høytalerkjøp

Skriv et svar
21.03.2005 03.39.47 #16 av 18
Postet av: Njål
"www.raaudio.no" skrev:
"Vargen" skrev:Altså en ting, MYE i handelsstanden er råttent! Jeg er drit lei av tenåringer som skal fortelle at dette er bra, og egentlig vet de ingentin. Lefdal er de øfte uhøflige, jeg tok med en høyttaler derfra til 4500 kr, kom hjem så jeg at diskante var dunket inn, dette sier jeg fra om og svaret er , ta støsugeren og sug den ut JA"""" Ikke faen på en ny vare!! Og det kan ende enda verre! Hengreumper på lefdal, pass på det er lovfestet at man skal få avslag på utstillings mod på viss su, han tok ikke hardt i for å si det sånn! Skulle ønske jjeg visste den prosenten, for den svir bedre for butikken, mrn rt faktisk lovfestet for oss forbrukere! ;

Elkkjøp: Har ikke, men kan skaffe! STANDARD!

Noe som vet om bedre handligsstedeer i liiestrøm?


Kontakt Sound Pressure Distribution AS på Lillestrøm, de kan hjelpe deg.

http://www.soundpressure.no

Mvh

Roy

Det er vel ikke helt redelig å ikke oppgi at du er involvert i firmaet du anbefaler både her og i andre poster, og at det firmaet du representerer her etter alt å dømme er en avlegger av http://www.soundpressure.no?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.03.2005 09.30.09 #17 av 18
Postet av: Knut
Hei "Roy" - ser at epostadressen din er perkratt@online.no, og at Daglig leder/ adm.direktør i Sound Pressure Distribution AS er Per Øivind Krattum.
Skjønner ikke helt dette opplegget med å utgi seg for å være et vanlig forumsmedlem og anbefale sitt eget firma - for min del mister jeg all respekt.

Organisasjonsnummer: 984 990 030
Navn/foretaksnavn: SOUND PRESSURE DISTRIBUTION AS
Organisasjonsform: Aksjeselskap
Forretningsadresse: Solheimsgate 7
2000 LILLESTRØM
Kommune: SKEDSMO
Postadresse: Sørumsgate 6A
2004 LILLESTRØM
E-postadresse: soundpressure@online.no
Internettadresse: http://www.solundpressure.no
Telefon: 63 81 47 64
Mobil: 91144081
Telefaks: 63 81 47 92
Registrert i Enhetsregisteret: 26.10.2002
Stiftelsesdato: 01.10.2002
Daglig leder/ adm.direktør: Per Øivind Krattum
Næringskode(r): 51433 Engroshandel med radio og fjernsyn

Sektorkode: 710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.)
Også registrert i: Foretaksregisteret
Merverdiavgiftsmanntallet
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.03.2005 10.07.37 #18 av 18
Postet av: Njål
"Knut" skrev:Hei "Roy" - ser at epostadressen din er perkratt@online.no, og at Daglig leder/ adm.direktør i Sound Pressure Distribution AS er Per Øivind Krattum.
Skjønner ikke helt dette opplegget med å utgi seg for å være et vanlig forumsmedlem og anbefale sitt eget firma - for min del mister jeg all respekt.

Det er kanskje fordi den som logger seg på her er 'Salgs sjef' hos Sound Pressure, Roy Andersen, som stemmer bra med firmanavnet RA Audio; Fasttlf of fax hos RA Audio er registrert på Per Øivind Krattum, mens mobilnummer er på Roy Åge Andersen, som også er registrert med samme adresse i tlf-katalogen som RA Audio.
Han utgir seg jo ikke for å være vanlig medlem [oppført som 'Forhandler' med RA Audio som det han representerer), men oppgir heller ikke at han har noe med Sound Pressure å gjøre.
Lite tillitsvekkende.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar