skjesp
Aktiv
E-post
Er dette den samme tv'en?
skjesp
Aktiv
E-post
Jeg ser nå at deter forskjell, men hva forskjell på LE-40M51B og LE-40M61B. Er 51 en eldre modell?
T2
Kunnskapsrik
E-post
LE-40M61B er den nyeste modellen med bedre LCD panel og et bedre design. Jeg har selv bestilt meg 32" utgaven. Vet ikke helt når den blir tilgjengelig, men SHG sier 4.11, Jeg ville egentlig ha en større skjerm, men siden ingen produkter idag tilfresstiller mine krav så tenkte jeg å kjøpe en forholdsvis rimelig skjerm idag for å bytte til noe bedre om 1-2 år. Da får jeg noe som er langt bedre enn idag og sparer mye penger.
pstraums
Leverandør
E-post
"T2" skrev:LE-40M61B er den nyeste modellen med bedre LCD panel og et bedre design. Jeg har selv bestilt meg 32" utgaven. Vet ikke helt når den blir tilgjengelig, men SHG sier 4.11, Jeg ville egentlig ha en større skjerm, men siden ingen produkter idag tilfresstiller mine krav så tenkte jeg å kjøpe en forholdsvis rimelig skjerm idag for å bytte til noe bedre om 1-2 år. Da får jeg noe som er langt bedre enn idag og sparer mye penger.
Som det ofte har vist seg å være kan det være litt vanskelig å få info om hva som egentlig skiller visse samsung modeller.. Jeg har nå fått beskjed om at panelet på M51 og M61 er det samme S-PVA panelet, men at M61 har enda bedre bildebehandlingssystem og derfor litt bedre kontastnivå og farger (bl.a.) (jeg så iallefall litt forskjell når de stod ved siden av hverandre på IFA messen.. Fargene på M61 far litt mer "in your face" mens m51 var litt mer nøytral. Begge er helt RÅ!
skjesp
Aktiv
E-post
Takk for informasjonen. Men er 51 eldre enn 61? Det er jo 61 som er kåret til det beste av EISA.
Har hørt at Samsung er bra når det gjelder kabel-TV i motsetning til Phillips. Er det hold i dette?
Ifølge produktsøket på denne siden så koster 51b 35 000 mens 61b koster 30 000. Dette kan vel ikke stemme?