Logo

Forslag om Tilbud avis a la den på hifi4all.DK

Skriv et svar
15.07.2007 19.28.22 #1 av 3
Postet av: audiotone
Vil det ikke være en god ide m en tilbuds avis ( a la den på hifi4all.dk) plaseret på hovedsiden a audiophile- hjemmekino. no- med link til tilbuds avisen.

Jeg mener det vil gavne alle parter,WEB siden, Produksenter, importører, forhandlere og forbrugerne.

her ville det være mulig for forhandlere at annonsere Demo varer og special tilbud på forskellige produkter.

Fordele: 1. forhandleren har en let tilgængelig sted at annonsere sine special tilbud.
2. Kunderne har let tilgængelig sted at holde sig opdateret og infomeret om hvad der er af special tilbud på markedet.
3.WEB udbyder vil få glæde a flere besøgende gæster, som vil loge sig på oftere for at cheke de aktuelle tilbud.

EVT.købere har en let tilgænngelig og overskuelig sted at holde sig opdateret om tilbuds marked, og sikker sig at han finder produktet til ret pris.

Personlig synes jeg vi mangler overnævnte, og efter min overbevisning vil være til glæde for alle parter.

Mvh. Johnny Rasmussen/ JR-AUDIOTONE
Målet er maximal indlevelse i musikken.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.07.2007 20.18.41 #2 av 3
Postet av: arntos
Nå er det vel annonser øverst på forumsidene....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.07.2007 20.37.03 #3 av 3
Postet av: Rune
Tittet litt på løsningen og det er jo ut som en relativt greit opplegg og noe å vurdere med tiden.

For øyeblikket har vi ikke mulighet tidsmessig å få det på plass på en god stund da det er mye annet som må utvikles og alt for lite tid.

Hjemmekino.no tilater allerde kommersielle aktører å poste reklame på forumet, men mange gjør det nok ikke de det fort kan virke negativt for butikken. (spamming) I tilegg jo prissammenligning i flittig bruk.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar