ark
Aktiv
E-post
xuax
Kunnskapsrik
E-post
Forskjellen er at TH37PV500 er en eldre modell som elprice ikke har justert prisen ned til hva den burde vært på. Skjer gjerne når det kommer nye modeller samtidig som man har den gamle serien inne
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!
"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
lenny25
Aktiv
E-post
Du må ikke finne på å kjøpe PV500. Det er "gammel" teknologi. PV600 er bedre på alle måter. (Har bestilt sånn selv fra Elprice) men venter fortsatt på den
ark
Aktiv
E-post
Takk for svar. Jo mer man leser mer forvirret,usikker, bli èn.
Nå har jeg lest om denne tv'en her på forumet
http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfov ... plid=63941
Skal jeg gå for denne, kontra panasonic? Valget er ikke enkelt. Er det smaken som teller, eller er det så store åpenbare forskjeller at det kan forsvars i Kr,-
lenny25
Aktiv
E-post
Jeg ville ikke ha valgt Pioneeren. Den har kanskje finere design men er IKKE verdt så mye ekstra. Panasonicen er kjent som en av de aller beste plasmaene og gir mye mer for pengene. Bildekvalitetsmessig vil du neppe se forskjell, spesielt hvis du bruker gode kilder. Pioneeren mener jeg har ekstern tuner. Dette betyr at du har enda en boks som skal plasseres. Elkjøp og Elprice selger PV600 for under 20.000 nå. Det er egentlig ikke noe å lure på etter min mening.