Logo

Får ikke låst lerret i nedre stilling (Beamax)

Skriv et svar
14.02.2009 16.30.00 #1 av 4
Postet av: Dagi25
Har nettopp gått til innkjøp av et Beamax 16:9 R-series lerret 213x122cm av den manuelle typen.

På handtåket står det: " To lock screen in desired position, pull down and hold for 3 seconds"
Dette har jeg prøvd, dusinvis av ganger. Har også prøvd å lytte etter "klikke" lyden i boksen, for å finne intervallet på låsemekanismen. Har til slutt prøvd å låse i forskjellige lengder. Ingenting har virket. Får det rett og slett ikke låst i nedre stilling.. utrolig irriterende. Er det noe mer jeg kan prøve? Er det en "fiks" måte dette skal gjøres på som alle vet utenom meg?
Er forøvrig relativ fingernem og praktisk anlagt da men....
:shock:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.03.2009 22.02.05 #2 av 4
Postet av: boly
Send det i retur, ikke begyn å plukk på det så lenge du har garanti.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.06.2009 21.35.09 #3 av 4
Postet av: Dagi25
Tenkte bare å skrive hva som ble gjort her.

lerret ble sendt i retur, og ble dekket av garanti. Tok vel ca 2 uker. Fikk ett nytt et i retur og er superfornøyd med Beamax lerret mitt nå,. 90" er i grunn mer enn nok! :biggrin:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.06.2009 22.56.58 #4 av 4
Postet av: Torja
"Dagi25" skrev:Tenkte bare å skrive hva som ble gjort her.

lerret ble sendt i retur, og ble dekket av garanti. Tok vel ca 2 uker. Fikk ett nytt et i retur og er superfornøyd med Beamax lerret mitt nå,. 90" er i grunn mer enn nok! :biggrin:

Æsj, og her sitter jeg nå og tenker om jeg ikke burde ha et litt større :geek: Blir aldri stort nok...
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar