nastoisi
Aktiv
E-post
En selger fortalte meg jeg trengte galvanisert kontakt (eller noe i den dur) når jeg har kjøpt plasma tv og skal koble den til en jordet stikkontakt. Stemmer dette?
xuax
Kunnskapsrik
E-post
hvis du jordet stikkkontakt i vegg der du kobler til skjermen, jordet kontakt på skjermen og kabel tv er det anbefalt fra DSB
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!
"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
boly
Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
"nastoisi" skrev:En selger fortalte meg jeg trengte galvanisert kontakt (eller noe i den dur) når jeg har kjøpt plasma tv og skal koble den til en jordet stikkontakt. Stemmer dette?
Att du trenger det er vell og ta litt i, kjøp den tv'en og prøv uten. Tror neppe dette er et stort problem på plasma skjermer, sikkert bare en meget ivrig selger som har provisjonslønn.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
xuax
Kunnskapsrik
E-post
Grunnet til at dette blir anbefalt av de ulike butikken er som nevt i mitt forrige innlegg. Dette har ingenting med provisjonslønn Boly
http://www.dsb.no/Article.asp?ArticleID=1931&oppslag=1
Linken fra DSB gjorde dette. Tenkt deg hvis en selger hadde sagt til deg at du ikke tengte dette og den hadde begynt å brenne...
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!
"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"