Logo

Garanti hos hi-fi klubben/NAD?

Skriv et svar
09.02.2005 14.25.20 #1 av 4
Postet av: erikrod
Leverte en forsterker (NAD) til en garantireperasjon hos hi-fi klubben. Da det var gått nesten 2 mnd ringte jeg og spurte hvorfor jeg ikke hadde hørt noe, og fikk høre at den var fremdeles på verksted. Han jeg snakket med nevnte at jeg holdt på å nærme meg en 60-dagersgrense. Når denne grensen var overskredet ville jeg få en ny forsterker fra dem.

Idag var grensen overskredet (trodde jeg), men da jeg ringte og forsterkeren fremdeles ikke var kommet tilbake, fikk jeg høre om den samme 60-dagersregelen, men at den gjaldt fra verkstedet hadde bestilt delene til de hadde fått/ikke fått delene. Dette kan jo og høres logisk ut ettersom det nok er NAD sitt ansvar å skaffe delene, og det gjerne er NAD som må gi meg ny forsterker.

Er det noen som vet om denne garantien, hva den sier og hvem som gir den?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.02.2005 14.39.00 #2 av 4
Postet av: Alas
Bare tull, det er snakk om 60 dager fra du leverer varen. Om Nad ikke klarer å levere deler er jo klubben sitt problem ikke ditt. Jeg ville ringt og sagt at du kom ned idag og da skulle du ha en ny forsterker. Det er bare å vise til klubbens eget forum.

Man må være pålogget, men gå inn på forumet --> ris og ros--> Lang reparasjonstid?? Er en tråd startet av meg, med samme nick som her.

Litt ned i tråden sier Harald Haaland, som er country-manager i Norge at hvis ikke varen er reparert innen 60 dager får man ny. Normalpolicy. Det er bare å stå på krava og ikke gi deg. Print ut og ta med deg.

Lykke til
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.02.2005 14.54.14 #3 av 4
Postet av: erikrod
satt faktisk og leste meldinger inne på forumet deres da jeg så jeg hadde fått svar her:-) takk skal du ha.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.02.2005 20.19.47 #4 av 4
Postet av: danielchr
Jeg mente det var snakk om 3 ukers delevent i slike saker, har jobbet med slike ting og synes huske det var det da hvertfall! Ble litt usikker nå, men det er hvertfall slik vi gjorde det! :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar