Logo

Get HD PVR

Skriv et svar
31.03.2008 17.38.13 #1 av 2
Postet av: centerstudio
Jeg var tidlig ute med oppgradering til HD PVR. Kanskje for tidlig... for det dukker stadig opp nye utfordringer.
Da den forrige PVR´en stadig måtte oppdatere seg selv, gjør HD kanskje for lite... Mitt nåværende problem er ganske snodig:
Når jeg skrur den på starter den opp på kanal 127 TV Finland. Jeg har ikke denne kanalen, så det kommer ikke bilde. Når jeg bruker EPG´en må jeg bla meg tilbake til kanal 1-16, og nå kommer det beste ! Om jeg taster inn kanal 01-14 med tallene på fjernkontrollen, kommer kanalen fram, men info viser fortsatt TV Finland... Det vil si at om jeg forsøker å ta opp noe fra TV3, tar den opp ingenting fra TV Finland, ettersom jeg ikke har denne kanalen... MEN ! taster jeg inn feks kanal 15, 16, 17 osv retter problemet seg opp, men går tilbake til Soumi-He....te om jeg beveger meg innefor de kanalene jeg faktisk ser mest på...
Har ringt GET ett par ganger, men venter på den rette oppdateringen... Vil legge til at dette problemet dukket opp ETTER at jeg bestilte de 4 HD kanalene man kan få for 99,- i mnd.

Bortsett fra dette (som jeg håper løser seg snarest) er den ganske bra. Stor harddisk, ser bedre ut enn den forrige, men disken lager lyd og det er ingen vifte så den blir veldig varm.

Man ser virkelig den store forskjellen når man ser på HD-kanalene !! 99,- er det verdt syns jeg.
B&W 703 front, Denon 2807 reciever, Denon 3930 dvd, Sony BDP-300 Blu Ray, Pioneer PDP-507XA, B&W ASW 610 sub, B&W CMC senter, Rotel 1070 Effektforsterker
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.03.2008 18.03.41 #2 av 2
Postet av: staffel
hmm ingen mulighet for å resette den da? er jo sansyneligvis en programfeil? eller+
Dali Concept 6, Dali concept CT,Dali Concept 1,UScarvor SW. Denon AVR-1604 Panasonic 42PV70.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar