Logo

Har, har ikke scart med RGB??????????????

Skriv et svar
30.01.2005 09.19.23 #1 av 2
Postet av: Trond Erik
Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette hen, men kom til at dette ble mest rett. Scart med RGB??. Jeg har en LG RZ42PX21. På spesifikasjonene på http://www.hjemmekino.no står det at to av de tre scartkontaktene har RGB. På elkjop.no står det at det bare er en, mens på LC sine hjemmesider står det ikke et kvekk om det. Det står heller ikke noe om scart med RGB i brukerveiledningen. I brukerveiledningen står det derimot at den har en RGB kontakt, og den ser ut som en PC skjermkontakt. Noen som kan fortelle meg litt om dette? Har jeg scart med RGB eller ikke? Og en ting til, har en fulledet scartkabel RGB?, eller må det stå spesifikt at den har RGB funksjon?

Synes det er mye graderinger på hudnyanser som er i bevegelse. Vil det bli noe bedre med scart med RGB enn med s-video som jeg bruker nå? Bruker en Force dmaster 1155s og den har scart med RGB.
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.01.2005 09.45.11 #2 av 2
Postet av: Rune
ifølge info jeg har fått fra LG direkte så har denne 2 scart med RGB.

Jeg har ikke testet det selv. Det enkleste er å teste dette med DVD spiller og velge S-video /RGB for å se om det blir noe forskjell.

Har tittet igjennom bruksanvisning og jeg finner ikke noe info om det der.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar