Logo

Har jeg rettigheter til å få tilbake pengene???

Skriv et svar
17.02.2007 16.40.13 #1 av 5
Postet av: RogerN1980
Hei. Jeg kjøpte en Samsung LE-40F71B på hifiklubben 22/12-06 og bildet er helt håpløst på tv`n. Når jeg fikk den flimret den i fargene på alle innstillingene untatt film funksjonen. Har hatt den inne på service og fikk den igjen i går. De opdaterte software på den og da ble den bra sa de, men det er jeg ikke enig i!!! Den ble riktignok bedre men ikke bra, satte meg ned for å se på håndballkamp i dag og det virker ikke som om tv`n henger med. Det er fortsatt litt flimring og dette er ubehagelig å se på. Har prøvd å endre på innstillinger men det blir ikke bra, får å bli kvitt det må den stå på film funksjonen men da blir det veldig mørkt... Trodde jeg hadde kjøpt en av de beste tv`ene med denne modellen og den kosta meg nesten 25000kr så hadde litt større forventninger til denne!!! Nå har jeg mest lyst til å levere den tilbake og få igjen penga og kjøpe en annen tv. Har over 1 times kjøring til hifiklubben også så er ikke så interessert i å frakte den frem og tilbake dit så veldig mange ganger!! Har jeg rett til det tro??? Noen som vet?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.02.2007 17.11.46 #2 av 5
Postet av: Rune
Såfremst det ikke er noe galt med TV'n (jeg tolker det slik at du misfornøyd med den generelle bildekvaliteten) da har du ingen rettigheter til å returnere produktet.

På den annen side syns jeg butikken skulle gjøre mest mulig innenfor rimelighetens grenser for å gjøre deg fornøyd.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.02.2007 17.38.13 #3 av 5
Postet av: August
Hei,

Så denne TVèn selv hos Expert i forrige uke med HD-signaler og det er noe av det beste jeg har sett på en TV`skjerm. Har lest at full-HD TVer
krever gode signaler og ikke er så gode, ihvertfall på de analoge signalene.
Hvorfor ikke be selgeren hjem til deg, så slipper du å drasse på den store skjermen. Da får han eller hun ihertfall se hele oppsettet ditt. Hi-Fi Klubben skal jo normalt ha oppegående folk som har greie på slike ting.
De selger jo ikke kjøleskap der 8)
Jeg synes Hi-Fi Klubben burde ta den times kjøreturen og hjelpe deg når du har lagt ut nærmere 25k.


mvh
August :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.02.2007 22.49.51 #4 av 5
Postet av: pioneer man
"RogerN1980" skrev:Hei. Jeg kjøpte en Samsung LE-40F71B på hifiklubben 22/12-06 og bildet er helt håpløst på tv`n. Når jeg fikk den flimret den i fargene på alle innstillingene untatt film funksjonen. Har hatt den inne på service og fikk den igjen i går. De opdaterte software på den og da ble den bra sa de, men det er jeg ikke enig i!!! Den ble riktignok bedre men ikke bra, satte meg ned for å se på håndballkamp i dag og det virker ikke som om tv`n henger med. Det er fortsatt litt flimring og dette er ubehagelig å se på. Har prøvd å endre på innstillinger men det blir ikke bra, får å bli kvitt det må den stå på film funksjonen men da blir det veldig mørkt... Trodde jeg hadde kjøpt en av de beste tv`ene med denne modellen og den kosta meg nesten 25000kr så hadde litt større forventninger til denne!!! Nå har jeg mest lyst til å levere den tilbake og få igjen penga og kjøpe en annen tv. Har over 1 times kjøring til hifiklubben også så er ikke så interessert i å frakte den frem og tilbake dit så veldig mange ganger!! Har jeg rett til det tro??? Noen som vet?


Dette høres helt ufattelig ut spør du meg,helt klart et toppers apparat,her er det snakk om innstillingsproblemer helt klart. :D En ting som kunne vært interssant og vite ,hva slags oppkobling har du på denne tv og kjører du analoge eller digitale signaler.Hva med antennekabler ??Har vært mange som har hatt problem med bilde på disse samsungene,meg selv iberegnet.Men er nå topp fornøyd etter en skikkelig kalibrerings- runde!! Et godt tips, få evt noen hjem til deg for hjelp til innstillinger,dette apparatet skal levere topp bilder. :D http://www.hjemmekino.no/database/tvinf ... alognr=380
PIONEER MAN
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.02.2007 13.50.04 #5 av 5
Postet av: RogerN1980
Hei, jeg har kabeltv gjennom canaldigital og har en digital dekoder som jeg fikk fra dem. Har vanlig antenne uttak til kabel tv i veggen og kanskje litt lang ledning til dekoderen og scart derfra til tv`n. Er ikke så sikker på at det bare er innstillingene her, for det var feil på tv`n til og begynne med med masse farge flimring. Og dette ble bra etter at de oppgraderte software på den. Var fornøyd helt til jeg sku se på håndballkamp, da var det tendenser til flimmer når det gikk fort, noe som var ganske ubehagelig å se på. Og hvis man for eks ser folk med svarte klær med lyse striper blir disse stripene skinnende og lyser opp, det samme gjelder håret til folk også. Har prøvd å stille inn på alt men får det ikke bra. For å bli kvitt det måtte den stå på film innstillingen igjen og da blir den veldig mørkt. :roll:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar