Logo

Har vunnet tv på netthandelen

Skriv et svar
22.03.2006 11.01.03 #1 av 13
Postet av: fei
Første post i forumet.
Jeg har vunnet meg tv på netthandelen
http://netthandelen.no/visProdukt.aspx?id=90903

Har ikke fått noen demonstrasjon av denne i butikken. Har noen erfaringer med denne tv'en?. Er den noe bra. Jeg ville gjerne ha 50 tommer til pioneer men den ble litt dyr. Vant denne for 27000kr.
Jeg finner ingen tester av den noe sted.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.03.2006 11.13.27 #2 av 13
Postet av: arntos
Ikke verst å bruke neste 30K på noe du ikke har sett. Også sjekker du etterpå om den er bra eller ikke :lol:

Men det er en OK skjerm og prisen var ikke så verst for en 50" HD ready plasma. Ligger en tilsvarende på QXL, ligger på i 24K med 11 timer igjen av auksjonen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.03.2006 12.45.26 #3 av 13
Postet av: dejavu
"arntos" skrev:Ligger en tilsvarende på QXL, ligger på i 24K med 11 timer igjen av auksjonen.


Skulle ikke forundre meg om den på QXl, er vunnet på auksjon på Netthandelen. Den som gidder følge litt med, finner ofte at produkter solgt på auksjon på netthandelen, frembys på auksjon på QXL.Verden vil jo bedras....

Dog,-tror den skjermen trådstarter har fått seg, er priset til 40ooo på Komplett.no..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.03.2006 12.49.38 #4 av 13
Postet av: arntos
Tror ikke netthandelen også selger prdoutkene på QXL.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.03.2006 12.50.00 #5 av 13
Postet av: fei
Jeg så den på qxl det va en privatperson som solgte, men på netthandelen få jeg 14 dagers åpent kjøpe om jeg ikke var fornøyd. Jeg sjekket også prisene i butikkene som varierte fra 40000 til 50000, så jeg regnet med at den vill være bra til 27000, men som du sier burde vel kanskje testet den ut først. Har sett 42" versjonen og liker den da px5 eller noe.
Vet du om noen tester på nett?
Det er mange "netthandlere " som shopper på netthandelen og gooba og selger varene videre på qxl og finn, sjekk feks etter loctek veggfeste.Man får kjøpt det på hetthandelen for 250kr og solgt det for 1000på finn og qxl.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.03.2006 13.38.50 #6 av 13
Postet av: dejavu
"arntos" skrev:Tror ikke netthandelen også selger prdoutkene på QXL.

Det var da heller ikke det jeg mente.

Men at privatpersoner vinner auksjoner på Netthandelen,og selger produktene videre, med minstepris, på QXL. Dermed har vi på ny fått inn ett av de mest prisdrivende moment i detaljhandelen,-mellommenn.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.03.2006 17.25.17 #7 av 13
Postet av: antiloop
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.03.2006 19.16.34 #8 av 13
Postet av: dejavu
"antiloop" skrev:http://avforum.no/forum/showthread.php?t=29242

Interessant tråd på Avforum det der. Fremgår at kjøpere betalte helt opp mot 40ooo for denne femti-tommeren, for bare tre mnd. siden. Nå pleier den å gå for mellom 27 og 29 K. Spennende når markedet får lov å bestemme :D !

Kan vi forøvrig stole på at det ikke er noe fanteri med slik Nettauksjon? At selgerene byr på varen sjøl, for å drive prisen opp, f.eks....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.03.2006 19.22.16 #9 av 13
Postet av: antiloop
Var inne hos netthandelen tidligere i denne uken og så en som fikk en LG 42" til rundt 12 lapper... Ikke noe å si på det heller... :wink:
Trondheim: Byen hvor de peneste damene bor


http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/antiloop
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.03.2006 19.26.45 #10 av 13
Postet av: dejavu
"antiloop" skrev:Var inne hos netthandelen tidligere i denne og så en som fikk en LG 42" til rundt 12 lapper... Ikke noe å si på det heller... :wink:


He-he!
Den auksjonen var jeg med på. Hoppet selv av på 11800,og satt med fingeren på knappen,og lurte på om jeg skulle by 12200. Men så kom tanken på de nye Panasonic skjermene og stoppet meg. Dog,-har angret litt :P
ps.
SIBA selger denne til 14990.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.03.2006 08.08.06 #11 av 13
Postet av: fei
Fikk tv'en hjem igår. Jeg er ingen ekspert, men jeg liker det jeg ser.
Har hørt mye om innbrenning av skjermer, er det fremdeles et problem med nye plasma skjermer? Jeg har sett tv'en har funksjoner for å fjerne innbrenning" Whitewash etc..". Hadde tenkt å koble opp, ps2,xbox360, det er kanskje ikke så lurt da?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.03.2006 09.02.26 #12 av 13
Postet av: dejavu
"fei" skrev:Fikk tv'en hjem igår. Jeg er ingen ekspert, men jeg liker det jeg ser.
Har hørt mye om innbrenning av skjermer, er det fremdeles et problem med nye plasma skjermer? Jeg har sett tv'en har funksjoner for å fjerne innbrenning" Whitewash etc..". Hadde tenkt å koble opp, ps2,xbox360, det er kanskje ikke så lurt da?

Gratulerer!
Hvor lang leveringstid hadde Netthandelen?Fikk du den tilsendt med posten?levert på døra?

Jeg er ingen ekspert, men tror at problemet med innbrenning er sterkt redusert på nyere plamaskjermer.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.03.2006 22.15.09 #13 av 13
Postet av: fei
"dejavu" skrev:
"fei" skrev:Fikk tv'en hjem igår. Jeg er ingen ekspert, men jeg liker det jeg ser.
Har hørt mye om innbrenning av skjermer, er det fremdeles et problem med nye plasma skjermer? Jeg har sett tv'en har funksjoner for å fjerne innbrenning" Whitewash etc..". Hadde tenkt å koble opp, ps2,xbox360, det er kanskje ikke så lurt da?

Gratulerer!
Hvor lang leveringstid hadde Netthandelen?Fikk du den tilsendt med posten?levert på døra?

Jeg er ingen ekspert, men tror at problemet med innbrenning er sterkt redusert på nyere plamaskjermer.


Vel Jeg vant den på Søndag kveld, betalte den på mandag og fikk den levert på døra på torsdag.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar