Logo

Hifi presentasjoner

Skriv et svar
11.11.2008 18.31.21 #1 av 15
Postet av: DevilEj
Nå som hifi er på vei tilbake i full fart etter en lengre periode med fokusering på hjemmekino burde dere ha en egen kategori for rene 2-kanals presentasjoner. Det er mange gromme stereo-oppsett der ute som det er en glede å kunne nyte bildene av.
Veldig bra at dere har delt mellom dedikerte rom, stue med pj og stue med tv. Gøy å kunne delta på et nytt forum etter at av-forum har vært enerådende i lang tid
Jeg er blitt Ayonisert

Revolver Audio Reply Turntable
Ayon CD-1 -->
Ayon Polaris II -->
Ayon Typhon -->
Audio Physic Avanti 5
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.11.2008 18.34.49 #2 av 15
Postet av: Rune
Det er et forslag som absolutt skal implementeres.
Men blir det helt teit at url også for hifi anlegg blir min.hjemmekino.no?
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.11.2008 19.52.26 #3 av 15
Postet av: MindWaste
Teit blir det vel ikke, men litt misvisende vil jeg si :wink:
-Anders-

Min Kino
Parasound JC-1 / Usher BE8871 / 2 x DIY 12" SVS Sonosub / Logitech Transporter / Sony PS3 / LG 60pk950
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.11.2008 19.55.18 #4 av 15
Postet av: DevilEj
Ser ingen problemer i at det ligger som en egen kategori sammen med de andre under "Hjemmekinopresentasjoner"
Mange bruker stereo + tv, og det kvalifiserer da som et rent 2-kanalsoppsett :D
Jeg kunne godt tenke meg å presentere mitt eget, men synes ikke det passer inn i de eksisterende kategoriene.
Alternativt kan jo Hifipresentasjoner legges ved siden av Hjemmekinopresentasjoner, men det er vel litt mer jobb å implementere i den nåværende platformen
Jeg er blitt Ayonisert

Revolver Audio Reply Turntable
Ayon CD-1 -->
Ayon Polaris II -->
Ayon Typhon -->
Audio Physic Avanti 5
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.11.2008 20.07.54 #5 av 15
Postet av: Typhoon7
Støtter DevilEjs forslag. Godt med litt nye innspill her inne. Skal se om ikke jeg også kan få lagt ut noen bilder, hvis denne kategorien kommer.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.11.2008 20.12.17 #6 av 15
Postet av: Rune
Vil det holde at man på forsiden har et eget valg for stereo oppsett som går til alle anlegg som har definert det som 2.0 oppsett eller er det ønskelig at det er valget unnder romtype som blir endret til å innholde stereoppsett?`
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.11.2008 20.36.34 #7 av 15
Postet av: DevilEj
Det mest oversiktelige er vel å skille dem på forsiden ved å legge "Hjemmekinopresentasjoner" og "Hifipresentasjoner" ved siden av hverandre på førstesiden. Man kan jo også lage underkategorier på samme måte som dere allerede har på Hjemmekinopresentasjoner om nødvendig
Jeg er blitt Ayonisert

Revolver Audio Reply Turntable
Ayon CD-1 -->
Ayon Polaris II -->
Ayon Typhon -->
Audio Physic Avanti 5
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.11.2008 14.32.33 #8 av 15
Postet av: Rune
Da er det mulig å velge Hifi som egen type. Pluss at jeg har stjelt et bilde fra oppsettet ditt for å bruke på første side. Rop ut hvis det ikke er greit. VI nordlendinger tar som regel bare til rette :lol:
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.11.2008 21.14.07 #9 av 15
Postet av: DevilEj
Det går helt fint Rune. Som Harstadværing har jeg ingen problemer med det :D
Skal legge opp hifiprofilen min der en av de nærmeste dagene

Einar
Jeg er blitt Ayonisert

Revolver Audio Reply Turntable
Ayon CD-1 -->
Ayon Polaris II -->
Ayon Typhon -->
Audio Physic Avanti 5
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.11.2008 21.41.30 #10 av 15
Postet av: Rune
Det er bra. :-) Antar du er ofte heime i harta for å kjøpe fyrtikk. Bodde kun 15 mil fra Harstad så det ble av og til en impulstur for å se på utelivet på lørdagskvelder. (når man først stod på kaia å kjeda seg)

Skal se om jeg ikke får endret noe på selve menystrukturen til min.hjemmekino.no også i løpet av uka. Jeg har forstått at den er litt vanskelig å forstå. (hvor havner man når man trykker forside og sånt)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.11.2008 21.57.52 #11 av 15
Høres bra ut Rune! Kanskje oppdatere noen av de andre forsidesbildene også? Og hva med å en direktelink til hjemmekinoèn til de som har skrevet kommentarer slik at det blir enklere å gjengjelde kommentarer tilbake? Bare ett forslag, dog ikke så viktig- men kunne vært hendig.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.11.2008 16.35.01 #12 av 15
Postet av: DevilEj
Jeg laget nå en hifi presentasjon her http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=146
Når jeg går inn på Hifi-Oppsett og trykker på linken hopper den til kino presentasjonen???
Må ligge en feil et sted
Jeg er blitt Ayonisert

Revolver Audio Reply Turntable
Ayon CD-1 -->
Ayon Polaris II -->
Ayon Typhon -->
Audio Physic Avanti 5
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.11.2008 16.39.44 #13 av 15
Postet av: Rune
Jeg vet :-) Du har nå kommet til "jeg har to anlegg" buggen. Skal prøve å få fikset dette i løpet av kvelden.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.11.2008 17.28.42 #14 av 15
Postet av: Rune
Det er fikset nå. Ikke en helt ideel løsning enda (min.hjemmekino.no/Brukernavn) vil automatisk gå til den første, men ingen linker peker nå på brukernavn, men direkte til presentasjon. Så får jeg løse hvordan man skal håndtere det med brukere med flere. (sannsynligvis en løsning hvor man viser en oversikt over oppsett for en bruker)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.11.2008 21.00.43 #15 av 15
Postet av: DevilEj
Flott :D
Jeg er blitt Ayonisert

Revolver Audio Reply Turntable
Ayon CD-1 -->
Ayon Polaris II -->
Ayon Typhon -->
Audio Physic Avanti 5
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar