Logo

Hifimessen i Horten.

Skriv et svar
25.08.2005 20.27.28 #1 av 7
Postet av: Rune
Til dere som lurer om info på denne så finner dere det på hjemmesiden til messen. Den finner der her:
http://www.hifimessen.no/
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.08.2005 23.42.10 #2 av 7
Postet av: Snickers-is
Dette er en messe jeg anbefaler på det varmeste. Vi stiller ut i år (høyttaleren som er beskrevet under Høyttaler-kategorien), men jeg ville allikevel anbefale folk å ta turen.

I fjor opplevde jeg å være med på mange morsomme demoer, og det er et enormt spenn i utstyrstyper her. Jeg kan love alle at de får se mye som de ikke har sett før, og som dere kanskje heller ikke trodde fantes. Dessuten er det 2 hoteller som brukes til messa, selve Grand Ocean og bryggehotellet, så jeg opplevde at 2 dager var på nippet til å ikke være nok til å få med seg alt på en skikkelig måte.

Dette er definitivt en av de største begivenhetene i løpet av året for de som bryr seg om lyd!
MVH
Jørn Rune Kviserud

Mine mer eller mindre bransjerelaterte engasjemenenter:
Midgard Audio
Creative HiFi
CNC Xpress
AV expo
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.09.2005 23.57.33 #3 av 7
Postet av: Snickers-is
Da var messa over. Var noen av forumdeltakerne innom og fikk skaffet seg noen inntrykk av lyden rundt omkring?
MVH
Jørn Rune Kviserud

Mine mer eller mindre bransjerelaterte engasjemenenter:
Midgard Audio
Creative HiFi
CNC Xpress
AV expo
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.09.2005 14.37.51 #4 av 7
Postet av: Alas
Jepp var innom.

Er vel en messe mest for to-kanals-folket, jeg hører hjemme blant dem så jeg fant det meget interssant.

Var og hørte på høyttalerne dine, og det var slett ikke verst. Kunne tenkt meg noe rør inn i et fortrinn gjerne, for å myke opp diskanten og få litt mer kjøtt på stemmer. Men ellers meget bra. Var imponert over effektforsterkerne også må sies. En som jeg var med begynner seriøst å vurdere klasse D som effekt. Men han vil ha rør i fortrinnet.

Eller var det jo mye godsaker må jeg si. Men mange slet med dårlig rom.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.09.2005 15.10.45 #5 av 7
Postet av: Rune
Må vel innrømme at høydepunktet var Snickers-is høyttalere og forsterkere samt hun som satt utenfor standen til Oslo Hifi Center. :-)

Jeg er nok litt for hjemmekinoglad for at dette skal bli spennende. Gleder meg til Plaza messen. 7-9 oktober.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.09.2005 16.07.40 #6 av 7
Postet av: Alas
"Rune" skrev:..samt hun som satt utenfor standen til Oslo Hifi Center. :-)



Og de to søte, smilende resepsjonistdamene.......... :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.09.2005 16.35.24 #7 av 7
Postet av: Snickers-is
Jeg tenkte også litt på dem. Må se de økte totalopplevelsen av messa :)
MVH
Jørn Rune Kviserud

Mine mer eller mindre bransjerelaterte engasjemenenter:
Midgard Audio
Creative HiFi
CNC Xpress
AV expo
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar