Logo

Hjelp til oppkoblingen....?!?!

Skriv et svar
03.08.2007 23.05.41 #1 av 3
Postet av: oktavia
Jeg har idag kjøpt meg et enkelt hjemmekinoanlegg fra lg; LHT551TB. Jeg har i tillegg tv med to scartutganger, tuner, vhs-spiller og dvdrecieveren.
Noen som kan "enkelt" forklare hvordan koble dette sammen på lettest måte?!? Jeg føler meg helt grønn. Per i dag har jeg kun lyd når jeg benytter dvd, men vil jo gjerne også ha lyd fra tv'en;)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.08.2007 23.33.47 #2 av 3
Postet av: Zleepyme
Tven du har må ha audio utganger på baksiden(rød og hvit kontakt) Ikke alle apparater har det. Jo eldre tve din er, desto mindre sjangser er det for at du har det...
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.08.2007 23.36.01 #3 av 3
Postet av: oktavia
Helt riktig.. Jeg har ikke det.. Derfor har jeg kjøpt en scart-splitter for å få to ekstra utganger fra tv i tillegg til at jeg har kjøpt en scartkabel som har out/in og gul/rød/hvit plugg...

Uff, dette er egentlig noe jeg burde forstå, men gjør ikke det nå! Har sett aaaalt for lenge på det! hehe=)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar