Logo

Hjemmekino i gammeldags håndverksstil.

Skriv et svar
24.05.2005 12.19.33 #1 av 6
Postet av: aLmAnZo
Snubla over denne på NRK en dag jeg var kommet tidlig hjem fra skolen. En snekker som hadde vært vokalist i ett band hadde bygd seg hjemmekino. Hadde iallefall CRT projektor.

Men særegenheten lå i virkelig forseggjort arbeid, med gammel håndverksstil på møblene, som han selvfølgelig hadde laget selv. Det så virkelig koslig ut. Alt var håndmalt. Han hadde utalige fjernkontroller (og touchscreen LCD så klart). med tanke på fjernkontrollene hadde han laget en hylle som hadde plass til alle i hver sin minihylle under bordet.

Til sønnen hadde han laget en "mini" kino med projektor og 50 tommers lærett som kunne trekkes ned foran peisen, som sønnen kunne spille x-box på.

*sukke*
tenk å hatt en slik far.

Han hadde vist 1500 :o dvd filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.05.2005 12.27.01 #2 av 6
Postet av: Rune
Den var vel omtalt på Norge Rundt på fredag i forrige uke slik at det skal være fullt mulig å se den på web TV gratis.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.05.2005 15.50.13 #3 av 6
Postet av: Bombadil
Ja det hadde ikke vært dumt, men faren min betalte halv parten av prosjektoren min. :wink: , men til gjengjeld har han ikke kjøpe en eneste dvd film noen gang. :?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.05.2005 16.59.44 #4 av 6
Postet av: Knut
Dæven, så akkurat innslaget på NRK Nett-tv! Sånn skal jeg være når jeg blir 50-60 år! Ha hjemmekino til 1.000.000 kr der alt er totalt integrert. Likte det tilstøtende rommet han hadde der han hadde tilgang til baksidene på alle komponentene for lett kobling!
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.06.2005 17.24.29 #5 av 6
Postet av: aLmAnZo
hvilken dato?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.06.2005 17.26.29 #6 av 6
Postet av: Knut
"aLmAnZo" skrev:hvilken dato?


Fredag 20. mai tror jeg det var. Tror du kan søke hvis du ikke finner det der...
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar