Logo

Hjemmekino.no og bladet Hjemmekino starter samarbeid

Skriv et svar
23.10.2008 16.36.20 #31 av 38
Postet av: Rune
Det er ikke bare deg nei :-) Jeg skal se om jeg ikke finner ut hvorfor i huleste det blir slik på det nye forumet :-)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.03.2009 15.46.31 #32 av 38
Postet av: teebee
Kanskje endre denne på teksten under informasjon etter sammenslåingen? :D
Velkommen til Norges største uavhengige forum for hjemmekino og hifi.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.04.2009 10.15.32 #33 av 38
Postet av: teebee
så bladet hjemmekino sammarbeidet med en side for anmeldelser av filmer. noen som husker hva denne siden heter?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.04.2009 17.48.16 #34 av 38
Postet av: Jorn.Finnerud
Cinerama.no
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.04.2009 13.59.29 #35 av 38
Postet av: teebee
hmm den var ikke noe serlig tess etter mitt syn. for mye snakk om selve filmen, for lite snakk om hvor bra bildet\lyden var. kan ikke hjemmekino legge ut all filmomtalene her på forumet eller på hjemmesiden, eller er det en viktig del for å få nye abonementer?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.04.2009 18.26.10 #36 av 38
Postet av: Anfield
"teebee" skrev:hmm den var ikke noe serlig tess etter mitt syn. for mye snakk om selve filmen, for lite snakk om hvor bra bildet\lyden var. kan ikke hjemmekino legge ut all filmomtalene her på forumet eller på hjemmesiden, eller er det en viktig del for å få nye abonementer?


Er ikke kvaliteten på selve filmen det viktigste da? Blir jo som med HIFI dette, der lydkvaliteten skal bestemme hvilken plate en spiller. Et stort skritt i feil retning etter min mening....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.04.2009 18.41.18 #37 av 38
Postet av: teebee
tja. hehe. om innholdet i en film er bra er vel veldig subjektivt. om lyden høres bra ut og bilde ser bra ut er mere objektivt. jeg kjøper aldri en film uten å ha sett den først. derfor blir det som står om innholdet i filmen lite relevant for min del. så for meg er det viktigere å lese om det er noe vits å kjøpe den som bluray eller om man bare skal gå for mye billigere dvd. (selv om jeg i det siste har sett dvd dyrere enn bluray på play.com). personlig prøver jeg ikke kjøpe filmer med under 4\5 stjerner på bildekvalitet ifølge high def digest poengivning og ikke over 150kr per film. :D

så til ditt eksempel med hifi. ville du kjøpt en cd for 50kr eller en sacd til 200 om kvaliteten ikke var noe bedre på sacd?
(nå kan jeg ingenting om sacd, men regner med den burde ha bedre kvalitet enn cd og kanskje koster mere)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.04.2009 18.50.14 #38 av 38
Postet av: Jorn.Finnerud
"teebee" skrev:hmm den var ikke noe serlig tess etter mitt syn. for mye snakk om selve filmen, for lite snakk om hvor bra bildet\lyden var. kan ikke hjemmekino legge ut all filmomtalene her på forumet eller på hjemmesiden, eller er det en viktig del for å få nye abonementer?

alle filmomtalene ligger her på forumet allerede.
http://www.hjemmekino.no/film
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar