Logo

Hvilken sub? Og er det billigere å kjøpe i Praha?

Skriv et svar
03.12.2004 19.07.56 #1 av 4
Postet av: Per
Jeg skal kjøpe meg en helt grei sub nå til jul og tenkte å bruke rundt 2000 kr. på dette. Jeg vet at det ikke er så mye, men nå skal noen jeg kjenner til Praha så jeg tenkte at jeg kanskje kunne få kjøpt en ganske bra sub for de 2000 kr. der nede hvis de har et annet prisnivå. Er det noen som vet noe om dette?

Og hvilken type sub vil dere anbefale da? Jeg har en Yamaha RX-420RDS forsterker. Jeg tenkte også å kjøpe meg et par fronthøytalere til rundt 3500 kr. her i Norge, hva vil dere anbefale da?

Takk!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.12.2004 08.34.13 #2 av 4
Postet av: kjelle
vet ikke om det er billig i praha..mest sansynlig er det d.men tror det vil bli litt problem med garantien viss noe skulle gå i stykker.sub i 2000kr klassen er ikke lett. men hifi klubben har en brukbar en...

http://www.hifiklubben.com/no/produkter ... htm?id=359


og høyttalere til 3500 er heller ikke så lett..men jeg har hørt på dali consept 6 på hi fi klubben.de spillte fint til prisen.med bra trøkk.

http://www.hifiklubben.com/no/produkter ... tm?id=5099


mvh kjelle
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.12.2004 10.26.51 #3 av 4
Postet av: danielchr
Hei!

Jeg var nylig i Praha på ferie og var samtidig innom bl.annet flere elektrobutikker slike som Electro World (øst-europas Elkjøp, samme eiere) og min erfaring ble at det er mye rimeligere på slike ting enn her til lands! TH42PA30P lå på samme pris der nede som TH37PA30P her til lands gjør....som et lite eksempel! :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.12.2004 18.14.33 #4 av 4
Postet av: Per
Jeg så at elektroworld ble framhevet på nettet ja hvis man skulle finne elektrogreier i Praha. Får sende folka dit da. Tror dere det er fare for at jeg kan svindles noe jæ**** ved at jeg betaler for mye for en dårlig sub der nede?

Jeg vil jo tro at siden det er tsjekkias utgave av elkjøp så har den visse standarder den må følge. Jeg får satse på at 2000 kr. gir meg mer nede i Praha enn i Norge. Helt ulogisk vil det jo ikke være siden vi har et latterlig høyt prisnivå sånn generelt her i Norge. :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar