Logo

Hvor får jeg tak i LG RZ-37LZ55?

Skriv et svar
05.12.2005 13.11.47 #1 av 4
Postet av: LarryD
Hei,

Etter å ha trålet over forumsidene og sjekket litt rundt har jeg tenkt å ta en nærmere titt på LG sin 37" LCD-skjerm RZ-37LZ55. Med kontrast på 12 000:1, 10 bit fargedybde og HDMI synes jeg det ser ut til å være en passe TV til min nye stue. Men...hvem selger denne skjermen? Finner ikke noe på nett, så mitt siste desperate forsøk er å skrive dette innlegget.

Hvis noen har erfaringer eller synspunkter på denne skjermen så er er det lov å komme med det. :)

LarryD
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.12.2005 14.15.06 #2 av 4
Postet av: xuax
Vil tippe på at den kommer til elkjøp/lefdal etterhvert. De er størst på LG når det gjelder brunevarer

Edit: i Norge
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2005 13.21.17 #3 av 4
Postet av: LarryD
Ja, da var jeg en tur innom Lefdal. De hadde selvsagt ikke 37" tommeren inne, faktisk så slet de med å kunne levere 37" LCD skjermer. Så det ser ikke ut til at det blir noe TV på meg med det første. :(

Men er det ingen her inne som har noe godt (eller vondt) å si om LG RZ-37LZ55? Eller er dette en TV som ingen har lagt noe spesialt merke til? Jeg synes jo både spekk og pris er bra, men blir litt usikker når det finnes veldig lite omtale rundt denne modellen. Noen som kanskje kan ta en rask titt og fortelle meg hva som ikke er så bra? :)

http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.aspx?katalognr=196
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2005 21.02.56 #4 av 4
Postet av: xuax
Hvis den kommer til norge så vil den komme over nyttår. Det er foresten ett stort problem for de fleste butikker å skaffe nok av de mest populære skjermene
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar