Logo

Hvordan i alle dager?? Xbox, JVC THA9R og Benq5120

Skriv et svar
13.10.2005 09.46.02 #1 av 3
Postet av: gaupset
Hei.. Jeg har akkurat fått i hus Benq5120 projektor.. Whow.. dette blir bra.. Mitt spørsmål er: Hvordan i alle dager får jeg koblet xbox'en til "alt i ett"-anlegget JVC THA9R for lyd.. og samtidig få vist det på projektoren uten å måtte bytte ledninger og styr.. Noen ideer..

Jeg skjønner at det er "alt i ett"-anlegget JVC THA9R som er hemskoen her, men er det noen kloke hoder der ute som kan gi en fersking noen gode råd?? Håper inderlig på svar..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.10.2005 13.07.41 #2 av 3
Postet av: arntos
Husker ikke hvilke koblinger du har på tha-9 men du har i allefall aux inngang. Der kan du koble lyde fra Xbox. Evt optisk om THA-9 har den inngangen.

Bilde kobler du med s-video fra tha-9. Og med component, s-video eller composite fra xbox til pe5120. (I den rekkefølgen avhengig av hva du har på xboxen)

Håper du forstod.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.10.2005 13.22.07 #3 av 3
Postet av: gaupset
"arntos" skrev:Husker ikke hvilke koblinger du har på tha-9 men du har i allefall aux inngang. Der kan du koble lyde fra Xbox. Evt optisk om THA-9 har den inngangen.

Bilde kobler du med s-video fra tha-9. Og med component, s-video eller composite fra xbox til pe5120. (I den rekkefølgen avhengig av hva du har på xboxen)

Håper du forstod.


Glimrende... jeg får hjem å prøve :D . Tusen tusen takk.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar