Logo

Hvordan presentere din hjemmekino

Skriv et svar
01.05.2007 12.10.32 #1 av 1
Postet av: Rune
Hvordan presentere din hjemmekino

Ingenting er så inspirerende som å se hva andre har fått til i sin stue/hjemmekino. Derfor oppfordrer vi alle med så eller store kinoer, dyre eller billige, med projektor eller TV. Ja alle typer oppsett til å presentere sin hjemmekino på min.hjemmekino.no

min.hjemmekino.no er spesielt utviklet for at det skal være enkelt for brukeren å gjøre dette. Man logger på med sitt vanlige brukernavn/passord som man bruker i forumet og ved og man kan da legge inn generell informasjon, utstyrliste og bilder.

Her er oppskriften:
Logg inn med brukernavn og passord på min.hjemmekino.no

Når du har logget inn vil du ha et velg i venstre meny som heter ”Ny presentasjon”

Klikk denne linken.

Generell informasjon om kinoen
På denne første siden fyller du inn generell informasjon. All informasjon kan endres
i ettertid.

Romtype.
Her velger du om hvilken type rom det er. Har du et dedikert hjemmekinorom eller har du din kino i stuen som de fleste andre har.

Plassering
Her forteller du hvordan hjemmekinoen er plassert. Har du kinoen i en enebolig eller driver du naboene til vanvidd i et leilighet.

Status
Er kinoen din i bruk nå eller er den under bygging

Størrelse
Her kan du skrive inn hvor stort hjemmekinorommet er

Høyttaleroppsett
Har du 5.1, 7.1 eller annet type oppsett

Deaktiver stemming
Hvis du ikke ønsker at det skal være mulig for andre brukere å stemme på din presentasjon huker du av denne boksen

Deaktiver kommentar.
Hvis du ikke ønsker at andre brukere skal kunne skrive kommentarer i din presentasjon kan du huke av dette.

Deaktiver prissøksmulighet
Hvis du ikke ønsker at det skal være mulig å søke på pris på din kino huker du dette av.

Bilde
Huk av for projektor hvis du bruker projektor i din kino.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar