Logo

Innbrenningsfeil?? Hjelp!

Skriv et svar
08.03.2007 14.18.53 #1 av 5
Postet av: Heidi
Har levert inn Tven nå, en 42 LG plasma til reperasjon. Feilen oppsto før det var gått to år så garantien skal jo ikke være noe problem. Saken er at det til stadighet dukket opp en stor rød stripe på høyre side av skjermen (legger ved bilde her), tilslutt ble den værende nesten konstant men har hatt korte øyeblikk hvor den har forsvunnet.
Infocare som skal repapere tven mener nå at stripa er en innbrenningsfeil og vil fakturere meg 3500 kroner for å vaske den bort.. Hva mener andre her? Dette er da ingen innbrenningsfeil? Er det noe jeg må betale tror/mener dere?
Legger ved et bilde som sagt så dere kan se stripa (bildet var egentlig tatt til infocare som bevis på at de hadde lovet å hente tven, de nektet plutselig, derfor lappen)

Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.03.2007 17.15.10 #2 av 5
Postet av: boly
Jeg hadde aldrig gått med på og betale.

Hva i heiteste skulle du sittet og sett på for å få til den stripa der?

Nei ikke gi deg på dette, det er jo helt urimelig at du skal betale for noe som helt klart er en feil på produktet.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.03.2007 12.31.22 #3 av 5
Postet av: asvaberg
Hel enig.

Dette kan ikke være innbrenningsfeil. I så fall måtte du ha sittet og sett på denne røde stripa i ukesvis og det har du nok ikke.

Kan du ikke spør dem om hvilken TV kanal de mener du må ha sett på i ukesvis som har denne røde stripen som "fast innslag" ?

Hadde det vært TV3 logoen eller noe sånn så ja, det kunne jeg ha forstått.

Be Infocare dokumentere det du, ellers går du til TV2 hjelper deg.

ps! kanskje en ide å la LG komme emd en uttalelse også. Slike outsorcede firmaer gjør jo alt for å slippe unna .........
LG 42PC1RR/Yamaha RX-V659-CDX-497/Oppo DV-970HD/Dynavoice M-65/Proson 12'' sub/B&O RL60/TaraLabs Helix 8/Belkin SurgeMaster/Avant Pro Optisk kabel/Avant Pro RCA-RCA Subkabel+RCA-RCAx2/Philips Stereolydkabel SWA3523/Plasma Window DVD PlasmAquarium
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.03.2007 20.46.33 #4 av 5
Postet av: Rune
Helt enig her.

Dette er ingen innbrenningsfeil og jeg antar at utalelsen er før de har fått tittet på denne. Ingen TV-repratør kan si at dette skyldes innbrenning.

Jeg mener at det er et defekt panel/driver.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.03.2007 13.40.41 #5 av 5
Postet av: AndreWerdenskrieg
Dette har ingenting med innbrenning å gjøre.
Dette må du aldri gå med på å betale.
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar