Logo

Januarsalg på elkjøp!

Skriv et svar
04.01.2005 20.40.30 #1 av 6
Postet av: mariusm
elkjøp har fete tilbud på mange filmer nå i januarsalget! ikke for å reklamere for "elkjip", men dette ser bra ut!

hele hotell i særklasse til 179,- andre plasser koster den opp til 499,-!!!

istid og tonight med timothy dahle til 49,-! da begynner det å lønne seg å leie fremfor å kjøpe! det fins jo plasser som leier ut for 50,-!!!

mange spill på tilbud også. bla. splinter cell: pandoora tomorrow til 149,-

jeg kjøpte fawlty towers (hotell i særklasse) og istid.
Mvh
Marius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.01.2005 21.13.47 #2 av 6
Postet av: Typhoon7
Nå er vel Elkjøp en ekspert i å ha ulike salg hele året, men det var noe bra å hente blant filmtilbudene der nå. :)

Skal jammen ikke se bort i fra at jeg kjøper noen.

Kjøpte jo bare 5 filmer for noen dager siden, så det er vel på tide med noen nye. :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.01.2005 09.21.55 #3 av 6
Postet av: Trond Erik
"mariusm" skrev:...da begynner det å lønne seg å leie fremfor å kjøpe! det fins jo plasser som leier ut for 50,-!!!


Lokale filmduden her oppe i Brandbu tar 60,- :(

Expert hadde jo også et skikkelig salg. Fra 49,-. Mange godbiter der også. Men nå begynner det vel og bli tomt. Fant forøvrig endel bra filmer på Expert på Alnabru i Oslo sist torsdag. Ente selv opp med "helter i Telemark" og "Gladiatoren" :D
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.01.2005 10.34.31 #4 av 6
Postet av: mariusm
...da begynner det å lønne seg å leie fremfor å kjøpe! det fins jo plasser som leier ut for 50,-!!!


det skal stå å kjøpe fremfor å leie.... liten feil der... :wink:
Mvh
Marius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.01.2005 14.56.57 #5 av 6
Postet av: nutts
Er stadig innom å kjøper meg noen filmer på Elkjøp og Lefdal.
De har altid noen god-biter til en grei pris, men selv om det er billig blir det dyrt. MAn kjøper jo gjerne med seg en 4-5 filmer i slengen, å da kansje noen som man egentlig ikke ønsket seg.
Jeg synes iværtfall att prisene er ganske greie i de butikkene, synes jeg får mer for pengene nå, enn den gangen man kjøpte Laser disk.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.02.2005 09.23.36 #6 av 6
Postet av: TeeKay
I Bergen har jeg ikke funnet ett eneste sted som leier ut filmer til under 50 kr!!
Er det noen som vet om et sted i Bergen som leier ut filmer rimieligere, setter jeg pris på å bli informert.. :D

Det er blitt mer og mer vanlig med tilbud som f.eks: 2 filmer for 69,- og 3 filmer for 99,- men det er også mange steder som fremdeles skal ha 100,- for 2 filmer i ett døgn...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar