Logo

jml angel-2

Skriv et svar
01.01.2005 18.30.06 #1 av 8
Postet av: master
har noen hørt om dette settet før?? http://www.electricplanet.no/default.as ... =95&id=479
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.01.2005 21.17.47 #2 av 8
Postet av: klipsch
Kan ikke være mulig å kalle det hjemmekino høytalere. ikke kast bort penger på noe sånnt. spar heller litt mere penger å få deg noe brukbart.

har vært hos flere som har store plasma tv`r, å sånne billig høytalere som dem kaller hjemmekino :shock:

For å si det enkelt. ikke kjøp dem eller noe annet i den prisklassen. da slipper vi overfulle søppel fyllinger :)
Mvh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.01.2005 21.08.25 #3 av 8
Postet av: Lytter
Kanskje du bør høre på høyttalerne før du uttaler deg så sleivete og kategorisk - alt trenger ikke koste over 20.000,- for å være bra.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.01.2005 21.56.20 #4 av 8
Postet av: klipsch
Det kosta heller ikke 20 lapper, har hørt på det billig skrotet, men for all del, kjøp det å nyt det :lol:
Mvh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.01.2005 22.01.18 #5 av 8
Postet av: Jan A M
"master" skrev:har noen hørt om dette settet før?? http://www.electricplanet.no/default.as ... =95&id=479


Det så da greit nok ut til prisen. Har ikke hørt det nei, men har hørt diverse andre lignende anlegg til både litt lavere og litt høyere pris, og får å si det rett ut, du får ikke serlig bra lyd. Men, bedre en tv lyd er det. Og dessuten, for mange holder det jo lenge med ett slikt oppsett.
[url=http://min.hjemmekino.no/JanAM/][b][color=black][u]Min Hjemmekino[/u][/color][/b][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.01.2005 22.13.51 #6 av 8
Postet av: Typhoon7
Er vel enig med Jan her.

Bedre enn lyd fra TV.

Sikkert helt kurrant i forhold til prisen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.01.2005 11.30.07 #7 av 8
Postet av: electricplanet
JML Angel 2 konkurrerer med andre sett i klassen 4-8000,- og er således et godt kjøp. Poenget er at mange høyttalerleverandører lager sine rimeligere sett på den fabrikken hvor våre høyttalerne produseres (eller tilsvarende fabrikker i Østen) og setter "designed in Denmark" eller "designed in Sweden" på dem. Dette kalles OEM i bransjen. Disse leverandørene selger igjen til forhandlere i Norge og er et unødvendig og fordyrende ledd.

Forskjellen i lyd mellom dette settet og de små plasthøyttalerne i mange hjemmekinopakker fra kjente merker er svært stor, særlig i mellomtone. Derimot er forskjellen mellom dette settet og et til mer enn dobbelt pris etter vår vurdering knapt hørbar for mer enn 90% av befolkningen.
Lars-Erik
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.01.2005 12.49.27 #8 av 8
Postet av: kjelle
er litt enig med begge parter her...men jeg synst heller ikke at man kan kalle slike anlegg hjemmekino..men det er min mening.og den teller ikke for alle andre. :) så lenge man er fornøyd sjøl så er det vel greitt.
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar