arve28
Aktiv
E-post
Er på jakt etter en CRT TV da jeg har bare analoge signaler på det gamle UPC nettet. LCD blir for "pixlete".
Finnes det noen bra tester om CRT TV'r? På Lyd og bilde osv er det kun LCD og Plasma for tiden de tester.
Forslag til TV for meg?
Tenker litt på JVC HV32P40
Panasonic TX32Px10F
Samsung Slim Fit
Mulig Philips ett eller annet.
Hva foreslår dere?
diggy
Aktiv
E-post
Ang. forslagene dine:
HV32P40 - Denne har jeg nettopp bestilt selv, legger ut en liten test når jeg får den.
TX32PX10 - Jeg har en kollega som har denne, og han er fornøyd. Denne får du imidlertid ikke fullt så god pris på (i forhold til veiledende).
SlimFit - Denne har ikke kommet i butikkene enda, men jeg har lest en del brukererfaringer om den på et amerikansk forum. Den generelle konsensus var at den ikke hadde spesielt god bildekvalitet i forhold til tilsvarende 'feite' TV'er i samme prisklasse.
Philips - Hvis du skal ha Philips anbefaler jeg 32PW9520 til 8300 hos Elgiganten. Den er nok den beste allround TV'en i denne prisklassen, men den mangler komponent-inngang og har ellers litt sparsommelig med funksjoner.
Det finnes en del tester her:
http://www.homecinemachoice.com/reviews/
arve28
Aktiv
E-post
arve28
Aktiv
E-post
Hmm. Merkelig å kalle kjeden sin det samme som Elkjøp i Sverige?
Tittet på Panasonic TX32Px10F i dag. Var ikke så klar som forgjengeren til Philips 9520.
Men jeg er virkelig spent på JVC HV32P40. Elkjøp på Skøyen i Oslo skal vist ha den utstilt. Så om noen er innom der. Test ut denne TV'n og få noen komentarer om denne.
diggy
Aktiv
E-post
Nå har akkurat prisen på HV32P40 gått opp til 9k på Elkjøp sin
nettside.