IQ-Brems
Aktiv
E-post
Er rimelig ferskt i dette faget så lurer på om det finnes noen vennlige sjeler der ute som kan gi meg noen tips om hvilke av disse LCD skjermene som er å foretrekke? Selgere både her og der anbefaler selvfølgelig alt en ser på, men håper derfor jeg kan få et tips fra folk her?:)Hvem av disse er best?
Edit: Lurer også på om "Gale 40 Senior med 4080W bass" høytalersystemet med denon 1920 DVD spiller og Denon AVR 1706 receiver de selger på HIFI klubben er noe å begynne med? Trenger hjelp fra folk som her greie på slike ting...
Finnes ikke dumme spørsmål,bare dumme svar:)
TedN
Aktiv
E-post
Hei, av de to du nevner ville jeg valgt Samsungen. Begge er gode skjermer, men ut ifra det jeg har sett selv, synes jeg det virker som om JVCen har litt problemer med graderinger ved raske bevegelser. I disse dager kommer JVC med en oppdatert modell kalt 37M60 med forbedret bildebehandling, men ellers stort sett samme teknologi. Samtidig er Samsung LE40M61 sluppet. Dette er EISA-vinneren fra i år, som flere her på forumet har skrytt av. Har ikke sett den selv, men vurderer den opp mot V-serien til Sony når jeg nå snart skal få ut fingeren og kjøpe nytt selv. Kan anbefale deg å ta en titt på alle de tre jeg har nevnt her
IQ-Brems
Aktiv
E-post
"TedN" skrev:Hei, av de to du nevner ville jeg valgt Samsungen. Begge er gode skjermer, men ut ifra det jeg har sett selv, synes jeg det virker som om JVCen har litt problemer med graderinger ved raske bevegelser. I disse dager kommer JVC med en oppdatert modell kalt 37M60 med forbedret bildebehandling, men ellers stort sett samme teknologi. Samtidig er Samsung LE40M61 sluppet. Dette er EISA-vinneren fra i år, som flere her på forumet har skrytt av. Har ikke sett den selv, men vurderer den opp mot V-serien til Sony når jeg nå snart skal få ut fingeren og kjøpe nytt selv. Kan anbefale deg å ta en titt på alle de tre jeg har nevnt her
Takk for hurtig svar,da blir det nok samsungen:)
Finnes ikke dumme spørsmål,bare dumme svar:)