Logo

Kjøp av høyttalersystem til film/musikk + høyttalere til bad

Skriv et svar
12.01.2012 15.25.37 #1 av 1
Postet av: Prototype86
Hei.

Jeg er på utkikk etter høyttalersystem til TVen min primært for filmtitting. Jeg hører også en del på musikk, så ønsker veldig et system som passer bra både til film og musikk. Vet ikke helt hva jeg skal velge, men ønsker et system som gir kinolyd, da jeg titter veldig mye på film. Kjører film fra WD TV LIVE, så har ikke behov for hjemmekino-"pakke" med bluray osv. Men etter å ha tittet på prisene for hjemmekinoanlegg, så er det kanskje ikke en så dum idé?

Har tittet på Creative Inspire; herunder denne: Komplett.no - Creative Inspire T3130 og denne: Komplett.no - Creative Inspire T6160
-Er disse noe jeg bør satse på, da de primært er tiltenkt PC?

I tillegg har jeg sett denne hos ClasOhlson; http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=164741056 -Er den noe å satse på?

Videre trenger jeg noen enkle høyttalere til badet for streaming av musikk via Airplay. Helt greit om disse er til under 100-lappen. Finner likevel ikke noen så billige hos f.eks. ClasOhlson. Hvorfor?

Av hjemmekino har jeg funnet disse:
Expert.no - / Lyd & Bilde/Hjemmekino og musikkanlegg/Hjemmekino/PANASONIC SCBTT262EGK HJEMMEKINO

Ser også at Lefdal har en billig høyttalerpakke til salgs nå, men da trenger jeg vel også receiver?
Sony 5.0 høyttalerpakke SS-FRC4000 - Lefdal
Sony 7.1 3D receiver STR-DH520 - Lefdal
-Er denne pakken et godt kjøp?


Takker så mye på forhånd.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar