Logo

Kjedelig med besøk

Skriv et svar
06.01.2005 17.34.18 #16 av 23
Postet av: Typhoon7
Jeg har egentlig slått meg til ro med at alle har ulike referanserammer.

Kjenner de som mener et komplett anlegg til kr 2000,- er supert og de som deler min interesse og bruker mer tid og penger på en interesse som dette.

Tror mye ligger i hva en interesserer seg for og hva en vil bruke penger på.

Så det å irritere seg over hva gjester synes, som ikke har interesse for lyd og bilde, gidder jeg ikke bruke tid på.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2005 18.10.54 #17 av 23
Postet av: hdanielsen64
"Jan A M" skrev:Det som er så kjekt med 40" CRT tv er at ingen gidder å stjele den, p.g.a. vekta. :wink:


Hehe, det har du rett i. Diger jævel av en tv ;). Og pappesken den kom i var enda større ;)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2005 18.14.42 #18 av 23
Postet av: Jan A M
"hdanielsen64" skrev:
"Jan A M" skrev:Det som er så kjekt med 40" CRT tv er at ingen gidder å stjele den, p.g.a. vekta. :wink:


Hehe, det har du rett i. Diger jævel av en tv ;). Og pappesken den kom i var enda større ;)


Hva var det den veide da, er det ikke nærmere 100kg da. Min 32" veier faktisk 50kg den og.... :roll:
[url=http://min.hjemmekino.no/JanAM/][b][color=black][u]Min Hjemmekino[/u][/color][/b][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2005 18.19.43 #19 av 23
Postet av: hdanielsen64
"Jan A M" skrev:
"hdanielsen64" skrev:
"Jan A M" skrev:Det som er så kjekt med 40" CRT tv er at ingen gidder å stjele den, p.g.a. vekta. :wink:


Hehe, det har du rett i. Diger jævel av en tv ;). Og pappesken den kom i var enda større ;)


Hva var det den veide da, er det ikke nærmere 100kg da. Min 32" veier faktisk 50kg den og.... :roll:


Hehe... den veier 92 kg. By the way, fant ut at den er 40" og ikke 42 tommer som jeg skrev. ihvertfall ifølge flere internettsider. Bare så jg ikke forvirrer noen ang. denne modellen :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2005 21.08.53 #20 av 23
Postet av: grindvik
Jeg synes det er morsomt med besøk.. Skremmer dem litt!
Bruker å sette på kil bill 1.. den første senen, skruer opp volumet til det maksimale så de hopper bare i sofaen når han fyrer av skuddet :lol:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.01.2005 17.13.35 #21 av 23
Postet av: amatøren
Trener på helsestudio som forberedelse til å stjele 40 tommers CRT jeg :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.01.2005 17.14.50 #22 av 23
Postet av: Jan A M
"amatøren" skrev:Trener på helsestudio som forberedelse til å stjele 40 tommers CRT jeg :D



HA HA HA :lol: :lol: :lol:
[url=http://min.hjemmekino.no/JanAM/][b][color=black][u]Min Hjemmekino[/u][/color][/b][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.02.2006 13.22.18 #23 av 23
Postet av: hdanielsen64
"amatøren" skrev:Trener på helsestudio som forberedelse til å stjele 40 tommers CRT jeg :D


Når vi er inne på det, kom jeg plutselig på en morsom historie, som faktisk er sann. Noen i familien var på bryllupsreise, og da de kom hjem, var hele huset ransaket og omtrent alt stjålet.

Det som var litt komisk, er at de hadde en 50 tommer bakprojeksjons TV. Den fant de stående midt i stua; tyvene hadde forsøkt å ta den med seg, men gitt opp det hele. Selv om de hadde god tid på seg :P
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar