Logo

Kjøp av DVD opptager

Skriv et svar
31.01.2006 14.36.58 #1 av 2
Postet av: ArildK
Jeg kjøpte en rimelig Packard Bell DVD opptager på Elkjøp, men den støyet og var ikke sonefri, så jeg måtte returnere den. Nå lurer jeg på om noen her kan foreslå en god DVD opptager m/HDD.
Den må være, eller kunne gjøres sonefri, ha minimalt med støy i fra HDD og gjerne spille DivX og andre format. Bør også ha optisk lyd ut. Skal kobles mot UPC digital dekoder og Samsung LCD TV.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.03.2006 13.02.13 #2 av 2
Postet av: timmym
"ArildK" skrev:Jeg kjøpte en rimelig Packard Bell DVD opptager på Elkjøp, men den støyet og var ikke sonefri, så jeg måtte returnere den. Nå lurer jeg på om noen her kan foreslå en god DVD opptager m/HDD.
Den må være, eller kunne gjøres sonefri, ha minimalt med støy i fra HDD og gjerne spille DivX og andre format. Bør også ha optisk lyd ut. Skal kobles mot UPC digital dekoder og Samsung LCD TV.


Har du en Samsung med HDMI inngang så kjøp en Hitachi DV-DS161E! Har selv en Samsung 32" LCD med HDMI-inngang og UPC digital dekoder. Fungerer perfekt. Sluker alt jeg har matet den med og har alt av det du nevner. Meget bra bilde ved DVD avspilling. Bra menyoppsett. Har også minnekortleser for 7 forskjellige standarder. Med HDMI får du også brukt Samsungs PIP. Veldig fornøyd.

Sjekk: http://www.hjemmekino.no/database/recinfo.aspx?ID=78
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar