Logo

Klodenes Kamp

Skriv et svar
30.06.2005 15.25.41 #1 av 3
Postet av: Knut
Jeg så Klodenes Kamp i går - terningkast 4

Filmen var underholdende og til tider meget spennende. Volumet på Brygga Kino i Tønsberg var desverre alt for høyt, og dette ødela litt av filmopplevelsen - barneskrik og romskip med rare lyder er ikke godt å høre på for høyt ...
Historien er litt tynn, og hvordan det hele slutter er skuffende og kjedelig synes jeg. Sikkert ikke så mange som har sett den enda, så jeg skal ikke avsløre spenningen. En ting som er greit å vite før man ser filmen er at romskipene som kommer opp av bakken har vært der i 1 million år - nå kan dere lure :-)
Steven Spielberg har skildret romvesnene på en fin måte - men ikke akkurat originalt.
Masse kule og imponerende effekter!!

Et must i dvd-samlingen når den kommer på dvd.
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.06.2005 15.47.06 #2 av 3
Postet av: rmartin
ganske enig med deg.
håper det kommer en dvd versjon som er litt mer utfyllende. spesielt på slutten.

men ellers en kjempe film.
. . Pioneer 508xd.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.07.2005 01.18.16 #3 av 3
Postet av: Big
Filmen var allreit den.
bare så kjedelig slutt. Effektene er absolut vært kino biletten alene.
Syntes de kunne funnet på et par bedre vitser. Humoren i filmen var teit.
Var humoren med i boka? - that's what my brother knows. spesielt den kunne de spart seg. :P Men men, nordlendingene lo da godt dem! :D

Filmen har en svært enkel historie. Tror jeg kunne funnet på en bedre en selv.. Det du ikke skjønte under filmen har du nok funnet ut av ca når du forlater kinobygget.

Denne filmen er sikkert fin i HD kvalitet med god lyd. (Selv om lyden sikkert er veldig bråkete. :))
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar